Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriDrory
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-12-2021
Hi,

Een poosje geleden is mijn Oppo Reno 4 gesneuveld door eigen toedoen. Helaas geen backup van de data gemaakt.

Welke mogelijkheden heb ik om de foto's en filmpjes als nog van deze telefoon te halen?

Ik vind het geen probleem om ergens zelfs te moeten betalen voor het ophalen van deze foto's/films.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Je kunt eventueel kijken of een USB-C dockingstation aan te sluiten is waar dan een muis, toetsenbord en beeldscherm aanhangen, dan kun je misschien langs die weg de telefoon bedienen en alsnog de backup regelen. Die dockingstations kunnen ze op je werk hebben voor de laptopgebruikers. Of als je thuis een scherm, muis en toetsenbord hebt kun je er zelf een overwegen aan te schaffen, bijvoorbeeld: pricewatch: i-tec USB-C Travel Easy Dock 4K HDMI + Power Delivery 60 W , maar er is meer te vinden: https://tweakers.net/dock...th5zo--GfYw6QJ-7d0OFVSvkB

Ander alternatief, ga naar de telefoon reparatiewinkel en kijk wat zij voor je kunnen betekenen, misschien kan er tijdelijk een ander scherm op aangesloten worden zodat je er bij kunt om de backup te maken?