Nieuwe laptops als vervanger van mijn MacBook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 19:45
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn macbook pro 2020, hij hoeft niet dezelfde eisen te hebben, want mijn budget is nu ook lager (ca. 850 euro). Ik kon niet wennen aan dit systeem dus daarom wil ik weer terug naar windows.

Waar ik de laptop vooral voor gebruik is websites maken in wordpress, internetten en af en toe zal ik er photoshop op draaien en soms spellen als Football Manager, Pro Cycling Manager en Minecraft. Maar dit hoeft niet op de hoogste kwaliteit te zijn.

Zelf kwam ik nu een paar laptops tegen, alleen door gebrekkige kennis weet ik niet of dit goed genoeg is of juist to much of dat er betere opties zijn. Ik zag deze namelijk voorbij komen:
- Lenovo yoga slim 7 Pro
- Acer swift 3
- Asus Vivobook 15

Wat raden jullie aan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Wat zijn je technische eisen? Denk aan:
- Scherm: Grotte / resolutie
- Uiterlijk: Gewicht / Kleur
- Intern: Geheugen / Schijfruimte

et cetera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 19:45
Tk55 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:37:
Wat zijn je technische eisen? Denk aan:
- Scherm: Grotte / resolutie
- Uiterlijk: Gewicht / Kleur
- Intern: Geheugen / Schijfruimte

et cetera
Scherm: 14 of 15 inch. Staat vaak op dezelfde plek en gekoppeld aan een extern beeldscherm.

Uiterlijk: geen eisen

Intern werkgeheugen : liefst 16gb, of zou 8 genoeg zijn?
Schijfruimte: zoveel mogelijk haha. Mochten er 2 laptops uitkomen met dezelfde specificaties dan zou het verschil in ruimte de doorslag kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart115
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Een MacBook kan ook goed zijn maar het licht eraan voor wat je het gebruikt.
Als je veel werk moet doen op je laptop en veel bestanden opslaan en genoeg ruimte moet hebben dan is MacBook niet echt de beste keuzen.
Beste keuze is dan om voor een Lenovo bijvoorbeeld te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toeval wil dat in de nieuwe bbg de windows laptops ongeveer binnen je budget blijven: reviews: Laptop Best Buy Guide - December 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 21:08
Ik zou dan voor de yoga slim 7 pro gaan. Beste scherm en de enige met een H processor in een ultrabook form factor
Pagina: 1