Verwijderd

Topicstarter
Hallo lezers,

Binnenkort ben ik eindelijk van mijn slecht werkende Chello abonnement af. Nu ga ik dus weer terug naar een telefoonlijntje. Van sommige mensen hoor ik dat XS4All een goede provider is, maar deze mensen vragen 30 gulden per maand en daar komen telefoontikken bij.

Een andere provider is bijvoorbeeld Tiscali (de voormalige Worldonline dienst). Tiscali vraagt 90 gulden per jaar. Dus dat is nogal een verschil!

Wat raden jullie mij voor telefoon-internetprovider aan? Met welke heb ik de 'snelste' verbinding? Ik woon in Zutphen.

Graag reacties.

Ed

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 13:41
Heb hier wxs en ben ik wel tevreden over, maar of het nu de snelste is :?

Verwijderd

ligt eraan waar je woont denk ik zo....
als je in Utrecht inbeld dan is het weer anders dan in maastricht ofzo...

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:57

Psychoot

1337n00b^

Voor telefoonlijn maakt de provider niet zo superveel uit.
De beste vind ik TMF Web, Wish (allebei gratis, alleen tel tikken (behalve Wish Click & Dial, 2 uur per dag zonder tel tikken maar daar betaal je ook 70 piek per maand voor zoals ik dus :( )
Maar waarom naar telefoonlijn (56k6 neem ik aan)? Heb je ook nog tel tikken. En dat is superkut en dat weet ik.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:06 schreef Voodoo00 het volgende:
Hallo lezers,

Binnenkort ben ik eindelijk van mijn slecht werkende Chello abonnement af. Nu ga ik dus weer terug naar een telefoonlijntje. Van sommige mensen hoor ik dat XS4All een goede provider is, maar deze mensen vragen 30 gulden per maand en daar komen telefoontikken bij.

Een andere provider is bijvoorbeeld Tiscali (de voormalige Worldonline dienst). Tiscali vraagt 90 gulden per jaar. Dus dat is nogal een verschil!

Wat raden jullie mij voor telefoon-internetprovider aan? Met welke heb ik de 'snelste' verbinding? Ik woon in Zutphen.

Graag reacties.

Ed
sorry maar jij gaat TERUG? van kabel naar telefoon????????? knettergek..... |:( |:(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20
Op dinsdag 21 augustus 2001 17:01 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

sorry maar jij gaat TERUG? van kabel naar telefoon????????? knettergek..... |:( |:(
Zoiets dacht ik ook jah

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
Ik gebruik XS4ALL en ben erg tevreden. Ze bieden standaard Multichannel op ISDN. Bovendien krijg je Mcafee en PGP er gratis bij. Verder is de serviceverlening prima. Maar ja, dat zijn mijn ervaringen.

Verwijderd

Voordat we hier @home kregen heb ik 2 jaar gebruik gemaakt van een account bij www.demon.nl, en dat beviel best goed :)

Verwijderd

tiscali is inderdaad wel goed... ze hebben net het netwerk geupgraded. of hoe je dat schrijft... ik heb demon en tiscali... geen verschil eigenlijk.. je kan gewoon een tis-gratis abo nemen,, is geen verschil tussen betaalde klanten, want je belt in op hetzelfde netwerk..

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

(jarig!)
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:09 schreef Tredecim het volgende:
Voordat we hier @home kregen heb ik 2 jaar gebruik gemaakt van een account bij www.demon.nl, en dat beviel best goed :)
Ik heb inderdaad ook goede ervaringen met Demon voordat ik ADSL kreeg. Op http://www.mordax.nl zijn verschillende snelheidstests (gerangschikt op oa straat/plaats) te vinden.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
ik heb een jaar of 5 xs4all, nu nog steeds naast mijn chello accountje en ben er absoluuut MEGA tevreden over. heb in al die jaren eigenlijk nooit probz gehad. 1x per jaar ofzo dat ik geen verbinding kon maken echt een rete goeie provider.

Euronet (bestaat dat nog) daar hoorde je vroeger ook altijd hele goeie dingen over.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:31 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad ook goede ervaringen met Demon voordat ik ADSL kreeg. Op http://www.mordax.nl zijn verschillende snelheidstests (gerangschikt op oa straat/plaats) te vinden.
Hey, je vergeet je naam onder je bericht te zetten :P

[edit]
Ow nvmd, ik zie je sig al :)

Verwijderd

Topicstarter
[..]

sorry maar jij gaat TERUG? van kabel naar telefoon????????? knettergek.

Hoi Maverick,

Het is idd. een hele teruggang qua snelheid van downloaden van bestanden. Gezien ik dit niet meer zo erg veel doe en nu per week maar slechts 2 uurtjes achter het internet zit lijkt me fl100,- voor Chello een boel geld, temeer omdat het in onze gemeente niet snel werkt. Webpages als deze lezen er tenminste net zo snel in met een 56k modempje als een Chello modem.

Groetjes,

Ed

• xxxMaverick
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:12 schreef Voodoo00 het volgende:
[..]

sorry maar jij gaat TERUG? van kabel naar telefoon????????? knettergek.

Hoi Maverick,

Het is idd. een hele teruggang qua snelheid van downloaden van bestanden. Gezien ik dit niet meer zo erg veel doe en nu per week maar slechts 2 uurtjes achter het internet zit lijkt me fl100,- voor Chello een boel geld, temeer omdat het in onze gemeente niet snel werkt. Webpages als deze lezen er tenminste net zo snel in met een 56k modempje als een Chello modem.

Groetjes,

Ed
dan heb je helemaal gelijk natuurlijk. Maar ja, ik als arme isdn'er ben jaloers op elke mogelijkheid tot kabel ;)

succes ermee

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Als je Chello hebt ga je toch niet alleen 2 uur per week surfen?? Gewoon 's nachts downloads aanzetten en 's ochtends weer verwijderen.. ;)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik heb wanadoo op isdn
die is gratis alleen telefoon tikken

is lekker met games goede pings (op isdn!!! 56k weet ik niet)

maar kan je niet beter over stappen naar adsl

ik zelf wil wel over stappen naar adsl maar tja cistron :(

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• xxxMaverick
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:51 schreef Bass64 het volgende:
ik heb wanadoo op isdn
die is gratis alleen telefoon tikken

is lekker met games goede pings (op isdn!!! 56k weet ik niet)

maar kan je niet beter over stappen naar adsl

ik zelf wil wel over stappen naar adsl maar tja cistron :(
2 uur per week, en dan adsl is ook onzin

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

(jarig!)
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:45 schreef Bigs het volgende:

[..]

Hey, je vergeet je naam onder je bericht te zetten :P

[edit]
Ow nvmd, ik zie je sig al :)
offtopic:
Klopt, mijn naam is op verzoek verplaatst naar mijn sig :).

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 17:52
Als je maar 2 uur per week surft kan je het beste TMFweb of MyWEB nemen allebei fijne gratis providers :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Pagina: 1