Laptop kopen voor reizen [1000$-2000$]

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomascr9695
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-04-2022

Thomascr9695

Vape nation Vʌ

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil deze laptop gebruiken om mee op reis te gaan, ik ben van plan semi professioneel videos te editen met deze laptop via Sony Vegas. Dit betekent dat een macbook is uitgesloten aangezien sony vegas alleen op windows kan

Wat is je budget?
1000$-2000$. Maakt eigenlijk vrij weinig uit, moet doen was die moet doen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja daarom moet het zo laag mogelijk gewicht zijn en een grote accu duur hebben. Natuurlijk, editen zal gebeuren in een hotel met stroom, maar tijdens reizen (bijvoorbeeld in de trein) wil ik zo lang mogelijk gebruik kunnen maken van mijn laptop

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, alleen geen macbook 8)7

i5 4460 - 1060, COFFEE LAKE, HERE I COME

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wankel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 14:40
via Sony Vegas. Dit betekent dat een macbook is uitgesloten aangezien sony vegas alleen op windows kan
Stomme vraag, ik weet niets van Windows en nog minder van Mac, maar is er geen emulatie beschikbaar?

Tegenwoordig zou dat met weinig performanceverlies moeten kunnen, en M1 blaast alles van Intel en AMD weg voor zover ik lees.

Reis je met goede internetdekking? Zou een cloudoplossing een optie zijn? Je werk is dan meteen remote opgeslagen, en een wat goedkopere laptop is minder diefstalgevoelig.

Je probleemstelling was duidelijk genoeg, sorry dat ik de kennis mis daar inhoudelijk op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:35
wankel schreef op zondag 5 december 2021 @ 01:26:
Stomme vraag, ik weet niets van Windows en nog minder van Mac, maar is er geen emulatie beschikbaar?

Tegenwoordig zou dat met weinig performanceverlies moeten kunnen, en M1 blaast alles van Intel en AMD weg voor zover ik lees.
Klinkt als een omslachtige oplossing. Waarom Windows emuleren op een Mac, als je ook een Windows-laptop kan kopen?
wankel schreef op zondag 5 december 2021 @ 01:26:
Reis je met goede internetdekking? Zou een cloudoplossing een optie zijn? Je werk is dan meteen remote opgeslagen, en een wat goedkopere laptop is minder diefstalgevoelig.
TS wilt tijdens treinreizen werken, een goede internetverbinding lijkt me dan allesbehalve gegarandeerd.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets