Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4thgo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 18:26
Mijn vraag

Goedenavond ,kan iemand deze smartphone (groene) identificeren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cXUFlezXdiguHdjdCPI-r53dZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q5m4dIzAV72fD0wcVAubJeHz.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via 4thgo op 29-11-2021 17:20)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:19
4thgo schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:37:
Dank je Eric.1. Ik zoek een +/- 7" smartphone. Je ziet die grootte vaak in USA shows, maar ik heb er hier nog geen kunnen vinden. Wel bij Ali maar daar krijg je die neppers waar de specs niet van kloppen.
Nu zag ik deze op TV en deze leek mij groot. Kan ook gezichtsbedrog zijn of vertekening van de lens. Bij reclames, denk je dat je een grote ziet, blijkt dat in de praktijk tegen te vallen
https://tweakers.net/smar...xqeHO8F6qdejQ47LdibBVKKX8

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:55
Lijkt mij op een Galaxy M20. Maar goed, dat is eerder een gok dan een gedegen identificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4thgo
Dank je Eric.1. Ik zoek een +/- 7" smartphone. Je ziet die grootte vaak in USA shows, maar ik heb er hier nog geen kunnen vinden. Wel bij Ali maar daar krijg je die neppers waar de specs niet van kloppen.
Nu zag ik deze op TV en deze leek mij groot. Kan ook gezichtsbedrog zijn of vertekening van de lens. Bij reclames, denk je dat je een grote ziet, blijkt dat in de praktijk tegen te vallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:03
Die tweede ziet er uit als een iPhone SE 2020.

Je zou daar de specs van kunnen opzoeken en dan kunnen extrapoleren hoe groot die groene is.

Of je loopt naar de winkel en houdt er eentje in je handen ;)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:22
De scan telefoon ziet eruit als een oneplus 6t met die notch maar 100% zou ik het niet kunnen zeggen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:19
4thgo schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:37:
https://tweakers.net/smar...xqeHO8F6qdejQ47LdibBVKKX8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4thgo
Dank jullie allemaal voor de reactie. NotSoSteady gaf een slim antwoord, had ik nog niet aan gedacht, maar de keuze is aanzienlijk. Prijs jammer genoeg buiten bereik, maar ik wacht wel af.De geodkopere tcl 20 se heb ik gehad, maar daarvan is de processor niet zo snel, beeld ook minder. Dus blijven zoeken. De grote boys zijn echt duur.
Pagina: 1