Ik heb (al een eeuw
) een Logitech WingMan Formula Force Wingman GP die het nog prima doet. Gebruikte het altijd in combinatie met de Playstation, maar nu probeer ik op mijn PC dat stuurtje te gebruiken. Helaas lukt dat niet omdat men besloten heeft dat ik een heleboel knoppen in moet stellen die ik helemaal niet nodig heb
. Daar heb ik immers gewoon het toetsenbord voor. Voor dit alles gebruik ik overigens Forza EmuWheel en vJoy.
Nu heb ik al geprobeerd om het in combinatie met een controller te doen. Helaas heb ik ooit besloten om een echte Xbox controller te kopen en daarmee werkt hush helaas niet.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Heb niet zoveel zin om een nieuw stuurtje te kopen en met de controller is racen echt minder leuk.
Nu heb ik al geprobeerd om het in combinatie met een controller te doen. Helaas heb ik ooit besloten om een echte Xbox controller te kopen en daarmee werkt hush helaas niet.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Heb niet zoveel zin om een nieuw stuurtje te kopen en met de controller is racen echt minder leuk.