Diamond Stealth 3D 2000 Pro + TV out

Pagina: 1
Acties:

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04
In de ouwe meuk bleek nog een Stealth 3D 2000 Pro met TV out te zitten :)
Nu ben ik benieuwd of deze kaart nog bruikbaar is als tweede videokaart naast bijvoorbeeld een Geforce. Het gaat me vooral om het TV out gedeelte om divx en dvd te kunnen kijken op de breedbeeld... :P :P
Heeft iemand deze kaart nog in gebruik voor dit doel?

Verwijderd

probeer het is mijn advies

• Leader98
  • Laatst online: 22:04
Dat gaat ik natuurlijk zeker doen maar als er al iemand zou zijn die weet of het lukt of niet zou dat wel ff wat tijd schelen... En er is nog meer dan genoeg te tweaken >:)

Verwijderd

aja gewoon lekker proberen

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

ehm.. schop ! dat mag inmiddels wel :)
weet iemand inderdaad of dit kaartje een beetje fatsoenlijk bewegend beeld kan laten zien ? ik kwam hem laatst ook tegen in de la en ik heb nog een pci slotje over.. anyone ?

www.baskoole.com

• _JGC_
  • Laatst online: 22:20
Goed beeld geeft ie wel, 2D is ook wel goed, maar dankzij die kaart is de term "3D Decellarator ontstaan"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op donderdag 03 januari 2002 23:41 schreef basss het volgende:
ehm.. schop ! dat mag inmiddels wel :)
weet iemand inderdaad of dit kaartje een beetje fatsoenlijk bewegend beeld kan laten zien ? ik kwam hem laatst ook tegen in de la en ik heb nog een pci slotje over.. anyone ?
Nouzeg, durf je het niet zelf uit te proberen?? Kleine moeite en echt een dagelijkse bezigheid voor een rasechte tweaker!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Op donderdag 03 januari 2002 23:59 schreef BalusC het volgende:

[..]

Nouzeg, durf je het niet zelf uit te proberen?? Kleine moeite en echt een dagelijkse bezigheid voor een rasechte tweaker!
das waar..

www.baskoole.com

Pagina: 1