Winkel staat bovenaan door verz.kosten niet te melden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
SWW Computer staat bovenaan in de Pricewatch bij de https://tweakers.net/pric...plus-4tb-128mb-cache.html maar ze verzwijgen dat ze €5,95 aan verzendkosten rekenen. De totaalprijs wordt dan €104,75 ipv de €98,80 die ze bovenaan de lijst bracht waardoor ze eigenlijk in de middenmoot thuishoren.

Sorry als dit de verkeerde plek is om dit te melden, maar ik kon niets anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Laat ik het in eider geval even bij de collega's van de Pricewatch droppen. :)

Geachte Redactie => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
OK bedankt, maar na opnieuw gezocht te hebben kan ik geen link vinden in de Pricewatch die me naar dat forum brengt. Zal waarschijnlijk aan mij liggen though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@theMob Je hoeft er ook geen topic voor te openen. Even met de muis op de totaalprijs blijven staan (zonder te klikken) geeft je dit beeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EPr1Ae5HREISoD-6UkXh57K9Qk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LrmCK8sL8cEdkNF4gBrDDGUW.png?f=user_large
Daar kun je rechtsonder klikken op "onjuiste prijs melden" waardoor een beheerder direct een melding krijgt. Het eerstvolgende werkmoment kan dit worden opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Begrepen, cool!

Edit: dat had ik kunnen zien :z

[ Voor 54% gewijzigd door theMob op 28-11-2021 20:18 ]