Ebay voorstel accepteren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-01 23:15
Hi all,

Ik ben recentelijk “actief” op Ebay, nu nog als koper van spullen. Tot nu toe altijd marktplaats gewend, dus moet nog de mogelijkheden van Ebay ontdekken.

Ik krijg van verkopers waarvan ik een product volg, regelmatig een voorstel als korting 10% etc. Maar als ik dan het product wil kopen of in winkelwagen zet, staat gewoon het normale tarief.

Hoe kan ik een dergelijk voorstel accepteren/het product met korting kopen.

Ik zit trouwens op de ios app van ebay. Misschien dat ik daarvoor de webversie moet gebruiken?

Alvast dank.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Allicht een stom idee maar DM een verkoper eens dat je graag op zijn/haar/hen/het voorstel ingaat maar dat je dan in je winkelwagen geen 10% korting ziet. Wie weet, omdat ze jou aanbiedingen geven, dat ze ook weten hoe het wordt doorberekend uiteindelijk.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
MAX3400 schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:20:
Allicht een stom idee maar DM een verkoper eens dat je graag op zijn/haar/hen/het voorstel ingaat maar dat je dan in je winkelwagen geen 10% korting ziet. Wie weet, omdat ze jou aanbiedingen geven, dat ze ook weten hoe het wordt doorberekend uiteindelijk.
Dank voor je reactie. Dat is idd een optie. Ga ik ook doen voor dit product.

Maar ik was zelf meer benieuwd (als Ebay rookie) of ik iets mis en waarom ik het dus niet zie (zonder de verkoper te dm’en). Dus: zien anderen het wel op de app op het moment ze een voorstel krijgen en willen accepteren voor die prijs?

[ Voor 11% gewijzigd door Xtince op 28-11-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:36
Ik ken de app niet, maar wel aanbiedingen per email. En daar zat dan een een aparte knop in om te reageren op een aanbieding.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:34
Probeerd de verkoper je niet iets buiten Ebay om te verkopen?
Daar zou ik voorzichtig mee zijn omdat je dan alle bescherming van Ebay mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
vassago schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:32:
Ik krijg de voorstellen gewoon via Ebay. En uiteraard let ik op betrouwbare verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:07

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

vassago schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:32:
Dit is een normale functie binnen Ebay.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:32
Heb hetzelfde, als ik een voorstel aanklik krijg ik een interne fout op eBay en als ik het artikel wil kopen heeft het de normale prijs. Heb hierover al eens contact gezocht met de klantenservice maar dat heeft niets opgeleverd. Het zou 'gewoon moeten werken'. Ik heb een enkele keer Max z'n idee al gebruikt en contact gezocht met de verkoper. Als die de prijs van het artikel dan aanpast werkt het wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LJ1975
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-07-2023
Late reactie, maar ik denk dat ik een mogelijke oorzaak heb. Ik heb hetzelfde probleem als ik onder ebay.nl inlog. Echter, als ik inlog op Ebay.de met mijn account (je kan namelijk met je NL account op alle Ebay sites inloggen) dan krijg ik wel een pop-up screen met daarin de mogelijkheid om het voorstel te accepteren. Ik denk dat het daarom ligt aan het feit dat in zowel de NL app als NL website er een bug is.

Overigens, de prijzen op ebay.nl zijn niet altijd hetzelfde als op ebay.de of andere ebay sites. Ook het aanbod is niet hetzelfde. Dat laatste komt meestal doordat men niet naar NL levert, maar er zijn ook gevallen dat er wel naar NL geleverd wordt, maar dat je deze niet op de NL site kan zien in de zoekmachine. Opvallend genoeg komen ze wel in mijn ebay.nl (en app) volglijst.
Pagina: 1