Goedenavond ik heb hier al een tijdje een nest gen 3 draadloos in gebruik want heb geen bedrading liggen die van cv naar thermostaat gaat en bedrading trekken is ook geen optie. Dat hebben namelijk 2 monteurs van energiewacht al geprobeerd maar ging niet lukken zonder hem in zicht te krijgen langs de muren omdat de oude leiding waar die doorliep niet meer door te komen is, ze hebben verschillende trekveren en kattendarmen gebruikt maar ze komen niet verder dan halverwege de leiding. Daarom nu maar gekozen voor een draadloze thermostaat.
Dit werkt verder helemaal prima en tot zoverre ook zeker tevreden. Maar wat ik mis zijn de functies die o.a. de toon thermostaat heeft maar helaas kan die niet draadloos. Dus mijn vraag is weet iemand of er überhaupt een thermostaat is die draadloos aangesloten kan worden met deze functies ? Stroomkabel is geen probleem maar aansluiting naar de cv moet draadloos omdat ik die bedrading dus niet heb liggen en dat ook geen optie meer is helaas. Als het mogelijk is met de nest v3 zal helemaal mooi zijn maar dat verwacht ik niet.
Dit werkt verder helemaal prima en tot zoverre ook zeker tevreden. Maar wat ik mis zijn de functies die o.a. de toon thermostaat heeft maar helaas kan die niet draadloos. Dus mijn vraag is weet iemand of er überhaupt een thermostaat is die draadloos aangesloten kan worden met deze functies ? Stroomkabel is geen probleem maar aansluiting naar de cv moet draadloos omdat ik die bedrading dus niet heb liggen en dat ook geen optie meer is helaas. Als het mogelijk is met de nest v3 zal helemaal mooi zijn maar dat verwacht ik niet.