Hallo allemaal,
Helaas is mijn videokaart na 5jr zware games spelen overleden. Daar mag ik dan totaal niet over niet overklagen
. Geluk bij een ongeluk mag de pc nu dan wel een upgrade krijgen
.
Zouden jullie mij hier advies over willen geven?
Wat mag de upgrade gaan kosten?
750 euro exclusief videokaart (heb een RX 6700 XT op de kop getikt).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De nieuwe videokaart RX 6700 XT en de kast.
Zie onderstaande lijst voor het materieel dat erin zit. Maar ik sta graag open voor verbeteradviezen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit, als de prijs-resultaat verhouding maar ok is en binnen budget past.
Ga je 4k gamen?
Jazeker, misschien ook subnautica met VR in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet zo. Ik speel graag wel de wat zwaardere cpu games, zoals DayZ, Planet Zoo, Subnautica.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als ik zoveel mogelijk onderdelen nog kan gebruiken, denk aan kast, hdd, koeling en voeding (geen pre), ect. Ben erg tevreden met de stille kast, dezelfde kast is eigenlijk wel een must.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf loop ik vast op de socket en kast maat / passendheid. Dus ik hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven
.
Alvast bedankt!
(Ik heb eens goed rond gekeken, en met geluk een betaalbare videokaart op de kop kunnen tikken, dus de vragen en eisen zijn aangepast
)
Helaas is mijn videokaart na 5jr zware games spelen overleden. Daar mag ik dan totaal niet over niet overklagen
Zouden jullie mij hier advies over willen geven?
Wat mag de upgrade gaan kosten?
750 euro exclusief videokaart (heb een RX 6700 XT op de kop getikt).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De nieuwe videokaart RX 6700 XT en de kast.
Zie onderstaande lijst voor het materieel dat erin zit. Maar ik sta graag open voor verbeteradviezen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit, als de prijs-resultaat verhouding maar ok is en binnen budget past.
Ga je 4k gamen?
Jazeker, misschien ook subnautica met VR in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet zo. Ik speel graag wel de wat zwaardere cpu games, zoals DayZ, Planet Zoo, Subnautica.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als ik zoveel mogelijk onderdelen nog kan gebruiken, denk aan kast, hdd, koeling en voeding (geen pre), ect. Ben erg tevreden met de stille kast, dezelfde kast is eigenlijk wel een must.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf loop ik vast op de socket en kast maat / passendheid. Dus ik hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven
Alvast bedankt!
(Ik heb eens goed rond gekeken, en met geluk een betaalbare videokaart op de kop kunnen tikken, dus de vragen en eisen zijn aangepast
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 652S | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart | € 562,17 | € 562,17 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Gigabyte NVMe SSD 256GB | € 32,95 | € 32,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 595,12 | ||
[ Voor 4% gewijzigd door Hemmo Paski op 02-12-2021 21:55 ]