ik wil graag mijn pentium 3 933 overklokken naar 1 gig. Ik heb bij de processor een de standaard coeler voor de 933 gekregen moet ik ook een andere koeler kopen als ik hem wil overklokken?
is waarschijnlijk niet nodig...
Het kan wel handiger zijn als je hem nog sneller wilt laten lopne (wat waarschijnlijk niet eens zal lukken...)
Het kan wel handiger zijn als je hem nog sneller wilt laten lopne (wat waarschijnlijk niet eens zal lukken...)
die standaard intel koelers zijn wel zwaar ok, maar je zou een zwaardere kunnen kopen, nodig is het denkelijk niet...
Verwijderd
Tuurlijk kan dat ding wel over 1GHz, maar standaard koelertje kan aardig wat hoor! Ik heb mijn P2-350 ook op 467 lopen zonder extra koeling.Op dinsdag 21 augustus 2001 15:42 schreef BrZ het volgende:
is waarschijnlijk niet nodig...
Maar waarom van 933 naar 1000? Daar merk je echt niet veel van hoor!
->[DOC]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
koelpasta zorgt ervoor dat de warmte van de processor beter geleid naar het koelblok.Op dinsdag 21 augustus 2001 15:47 schreef vraag_t_aan_mij het volgende:
als ik koelpasta gebruik scheelt dat dan veel?
Het kan soms tot 15+ graden schelen, met bijv artic silver, dus is het zeer aan te raden.
-
Verwijderd
Op dinsdag 21 augustus 2001 15:45 schreef vraag_t_aan_mij het volgende:
ik kan hem op 1,15 gig laten lopen!
en de normale temp is ongeveer 45 graden.
erm, jij hebt GEEN koelpasta ?Op dinsdag 21 augustus 2001 15:47 schreef vraag_t_aan_mij het volgende:
als ik koelpasta gebruik scheelt dat dan veel?
en je kan hem op 1,15 krijgen ? (zonder koelpasta)
en hij wordt MAAR 45 graden ?!!
woooooooooooooowwww
Verwijderd
Intels worden toch niet zo warm als AMD's .. mn pa's intel III is ook maar 34C ofzo terwijl mijn tbirdje al tegen de 60 looptOp dinsdag 21 augustus 2001 16:01 schreef Reverse het volgende:
[..]
woooooooooooooowwwwhoe doe je dat ?
Step in the world of intel..Op dinsdag 21 augustus 2001 16:01 schreef Reverse het volgende:
[..]
[..]
erm, jij hebt GEEN koelpasta ?
en je kan hem op 1,15 krijgen ? (zonder koelpasta)
en hij wordt MAAR 45 graden ?!!
woooooooooooooowwwwhoe doe je dat ?
Maat van me heeft een p3@1,1ghz, loopt net tegen de 35 graden stressed aan..
Pagina: 1