The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Vraag
Alle reacties
Waarom upgraden. Wat klopt er niet aan je huidige systeem?
Corsair RAM draait wel eens niet lekker met Ryzen. Ligt aan het exacte type- en versienummer van het RAM maar dat merk je vanzelf als je met je upgrade set aan de gang gaat.
Corsair RAM draait wel eens niet lekker met Ryzen. Ligt aan het exacte type- en versienummer van het RAM maar dat merk je vanzelf als je met je upgrade set aan de gang gaat.
Mijn huidig systeem klopt prima, maar ik wilde toch een upgrade.Uszka schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:20:
Waarom upgraden. Wat klopt er niet aan je huidige systeem?
En aangezien ik voor een goede prijs aan deze combinaties kon komen heb ik het maar genoeg.
Vroeg mij alleen af of er nog iets anders geupgrade moest worden.
En qua type geheugen heb ik het volgende:
Corsair Vengeance RGB - DDR4 16 GB: 2 x 8
GB - DIMM 288-pin - 3600 MHz / PC4-28
Dat is vrij algemene info. Het typenummer is iets als CMW16GX4M2C3600C18. Staat op de modules en als je daar toch een blik op werpt, check dan meteen het versienummer. Dat staat naast het voltage.l-burna schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:42:
En qua type geheugen heb ik het volgende:
Corsair Vengeance RGB - DDR4 16 GB: 2 x 8
GB - DIMM 288-pin - 3600 MHz / PC4-28
Ik kan mijn kast nu even niet open maken, maar op het doosje staat welUszka schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:54:
[...]
Dat is vrij algemene info. Het typenummer is iets als CMW16GX4M2C3600C18. Staat op de modules en als je daar toch een blik op werpt, check dan meteen het versienummer. Dat staat naast het voltage.
CMR16GX4M2C3600C18
Eindelijk tijd gehad om de kast op te makenUszka schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:54:
[...]
Dat is vrij algemene info. Het typenummer is iets als CMW16GX4M2C3600C18. Staat op de modules en als je daar toch een blik op werpt, check dan meteen het versienummer. Dat staat naast het voltage.
CMR16GX4M2C3600C18
1.35V ver 4.31
Pagina: 1