Nieuwe IMac aanschaffen of mc pro gebruiken met 2 schermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lovelygirl007
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-12-2021
Mijn vraag

Ik heb een IMac uit 2011 die ik niet meer kan updaten, waardoor ik ook de nieuwste Office updates niet kan uitvoeren.

Ik heb ook een MacBook Pro 2020 nu twijfel ik om een nieuwe iMac aan te schaffen, heeft iemand ervaring met het gebruiken van je laptop als “computer” en er 2 losse schermen op aan te sluiten?? Ik ben benieuwd naar de ervaringen en waar ik eventueel op moet letten?

M’n andere optie is de iMac 27 inch 2020 versie..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik doe zelf niet anders nu dan 1 32" scherm maar voorheen 2 schermen geen probleem zeker niet als je een USB-C dock gebruikt hoef je maar in aansluiting te maken super simpel. Nu heeft mijn scherm dat ingebouwd maar met 1 kabel alles aangesloten.
Grootste voordeel als ik moet werken hangt aan diezelfde USB-C kabel mijn werk windows laptop.

[ Voor 16% gewijzigd door Frogmen op 27-11-2021 17:20 ]

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 00:21
Lovelygirl007 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:01:
Mijn vraag

Ik heb een IMac uit 2011 die ik niet meer kan updaten, waardoor ik ook de nieuwste Office updates niet kan uitvoeren.

Ik heb ook een MacBook Pro 2020 nu twijfel ik om een nieuwe iMac aan te schaffen, heeft iemand ervaring met het gebruiken van je laptop als “computer” en er 2 losse schermen op aan te sluiten?? Ik ben benieuwd naar de ervaringen en waar ik eventueel op moet letten?

M’n andere optie is de iMac 27 inch 2020 versie..
Geen ervaring met twee schermen, maar wel met gebruik van MacBook als computer. Ik heb sinds begin dit jaar geen (werkende) desktop pc meer thuis. Ik mis het niet en zie mezelf ook nooit een iMac of Mac mini/pro kopen.

Maar het hangt denk ik af wat je er mee wilt doen. Ik gebruik mijn MacBook vaak aan de keukentafel of op de bank. Ik doe weinig met randapparatuur en wanneer ik scherm en toetsenbord met muis wil, is het kwestie van een usb kabeltje in steken.