Sony HT-ZF9 sound bar alleen op Sony TV?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelmv96
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-05 23:32
Ik heb een vraag ik keek bij mediamarkt en ben opzoek naar een soundbar ik vond sony ht-zf9 dolby atmos in het filmpje geven ze aan dat hij het beste bij een sony tv werkt maar ik zelf heb een philips tv of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Er zit een kern van waarheid in. Sound bars werken veelal op basis van HDMI (e)ARC voor geluid en voor de bediening met één remote op HDMI CEC. Die laatste is door elke fabrikant vrij te implementeren waardoor het voor kan komen dat apparatuur onderling niet lekker werkt. Als je alles van één en hetzelfde merkt hebt dan verklein je die kans aanzienlijk. Het gaat echter te ver dat een Sony Sound bar niet op een Philips TV werkt, het kan alleen zijn dat de bediening met één remote niet geheel loopt zoals gewenst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelmv96
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-05 23:32
Oke wat is dan verstandig toch echt het zelfde merk of de gok wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michelmv96 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:45:
Ik heb een vraag ik keek bij mediamarkt en ben opzoek naar een soundbar ik vond sony ht-zf9 dolby atmos in het filmpje geven ze aan dat hij het beste bij een sony tv werkt maar ik zelf heb een philips tv of maakt dat niks uit?
De Sony HT-ZF9 is een hele compacte en fijne soundbar, en alles wat je koopt bij de MediaMarkt mag je 30(*) dagen uitproberen zowel gekocht via de webshop of in de winkel.

(*) Dit was 100 8)7 dagen maar dit is weer terug naar 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:50
Met enige verbazing lees ik de berichten met totaal gebrek aan interpunctie van @Michelmv96 en dan komt @Verwijderd een half jaar later met een stuk reclame over MediaMarkt. :?

Eens met @FeaR. Topic kan wel dicht denk ik?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napsju schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:10:
Met enige verbazing lees ik de berichten met totaal gebrek aan interpunctie van @Michelmv96 en dan komt @Verwijderd een half jaar later met een stuk reclame over MediaMarkt. :?

Eens met @FeaR. Topic kan wel dicht denk ik?
De vraag ging toch over een Sony Soundbar én de MediaMarkt, omdat de TS twijfelt geef ik hem de tip dat je de soundbar gewoon zonder risico 30 dagen mag en kan uitproberen.

Jouw reactie voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topicstarter is sinds november niet meer hier geweest. Dit draadje weer oppakken voegt niets toe. Net als jullie onvriendelijkheden. Topic bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.