Beste forumleden, graag wil ik jullie mening.
Begin van dit jaar hebben wij bij een (niet nader te noemen) dakkapellenbouwer een offerte getekend.
Hierin stonden de volgende afmetingen:
dakkapel breedte : 3239 mm
borstwering hoogte : 1000 mm
plafondhoogte : 2200 mm
kozijnhoogte : 1200 mm
dakkapel hoogte : 1500 mm
Nu is de dakkapel de afgelopen 2 dagen (1dag verstevigen dak, en 1dag plaatsen) geplaatst.
Ik vond de dakkapel al wat klein, heb dit aangegeven.
Hierop kreeg ik als antwoord: ja breedte van de dakrand 7cm en dan 15cm wanddikte dus ik zou wat meer verliezen als waar ik mee gerekend had.
Echter heb ik vandaag alles nog eens zelf nagemeten, en kom ik tot de conclusie dat deze maar 295cm breed is.
Nu weet ik niet goed wat ik hiermee aan moet.
Die 30cm wat ik nu mis zitten precies in een hoek dat ik het prima zou kunnen gebruiken.
Ik heb nog geen contact kunnen krijgen met de 'baas' want die heeft het zoals altijd druk.....
Wat zouden jullie eisen in deze situatie?
Begin van dit jaar hebben wij bij een (niet nader te noemen) dakkapellenbouwer een offerte getekend.
Hierin stonden de volgende afmetingen:
dakkapel breedte : 3239 mm
borstwering hoogte : 1000 mm
plafondhoogte : 2200 mm
kozijnhoogte : 1200 mm
dakkapel hoogte : 1500 mm
Nu is de dakkapel de afgelopen 2 dagen (1dag verstevigen dak, en 1dag plaatsen) geplaatst.
Ik vond de dakkapel al wat klein, heb dit aangegeven.
Hierop kreeg ik als antwoord: ja breedte van de dakrand 7cm en dan 15cm wanddikte dus ik zou wat meer verliezen als waar ik mee gerekend had.
Echter heb ik vandaag alles nog eens zelf nagemeten, en kom ik tot de conclusie dat deze maar 295cm breed is.
Nu weet ik niet goed wat ik hiermee aan moet.
Die 30cm wat ik nu mis zitten precies in een hoek dat ik het prima zou kunnen gebruiken.
Ik heb nog geen contact kunnen krijgen met de 'baas' want die heeft het zoals altijd druk.....
Wat zouden jullie eisen in deze situatie?
[ Voor 28% gewijzigd door darklord007 op 29-11-2021 09:37 ]