ik moet eerlijk zijn het is al weer een aantal jaar geleden dat ik in onderdelen heb gestoken.
en weet op het moment niet zo goed wat ik zou moeten kiezen voor intel of amd.
of zelfs wat redelijk midrange is. ik heb zelf al wat proberen te zoeken maar komt er niet egt uit
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mijn tante wil graag een pc voor boekhouden en internetten er zal nooit op gegamed worden.
al doet ze wel eens photoshoppen en ze heeft nu een pc van 12 jaar oud ze wil nu een nieuwe.
die zeken ook 12 jaar mee gaat op een hele goede snelheid.
(ze zegt altijd het moet maar gewoon werken)
ze wil eigelijk een zwaar overpowerd systeem voor haar dat ze er nooit meer naar moet kijken dat ie werkt,
Wat mag het systeem gaan kosten?
is ongeveer 1000 euro met windows erbij
het mag er overheen maar ik denk zelf dat dat niet egt nodig is .
geld is het probleem niet.
denk zelf dat een systeem van 700-800 zat is maar weet de prijzen op het moment niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ze neemd haar monitor, keybord, muis mee.
ze wil alleen een toren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nou dat weet ik eigelijk niet wat op dit moment het beste prijs kwalitiet is.
denk wel dat miss een m2 ssd van rond 1 tb goed is?
ik wil hem zelf in mekaar zetten.
want ik weet dat ik geen videokaart nodig heb.maar moet ik dan wel een cpu met interne gpu hebben ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
dat de pc eigelijk voor haar levens lang mee gaat.
zelf denk ik 10 jaar je moet kijken hoe de ontwikkelingen zijn.
hij moet ook niet al te veel lawaai maken.
ik zit zelf aan een mid tower te denken of small tower, als dat mogelijk is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
dat julie me in de goede weg willen laten lijden want mijn kennis is alweer 3-4 jaar oud.
of een klein voorbeeld willen maken van wat voor zoon pc nou belangrijk is mijn ervaring is meer voor game-pc's
alvast dank
en weet op het moment niet zo goed wat ik zou moeten kiezen voor intel of amd.
of zelfs wat redelijk midrange is. ik heb zelf al wat proberen te zoeken maar komt er niet egt uit
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mijn tante wil graag een pc voor boekhouden en internetten er zal nooit op gegamed worden.
al doet ze wel eens photoshoppen en ze heeft nu een pc van 12 jaar oud ze wil nu een nieuwe.
die zeken ook 12 jaar mee gaat op een hele goede snelheid.
(ze zegt altijd het moet maar gewoon werken)
ze wil eigelijk een zwaar overpowerd systeem voor haar dat ze er nooit meer naar moet kijken dat ie werkt,
Wat mag het systeem gaan kosten?
is ongeveer 1000 euro met windows erbij
het mag er overheen maar ik denk zelf dat dat niet egt nodig is .
geld is het probleem niet.
denk zelf dat een systeem van 700-800 zat is maar weet de prijzen op het moment niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ze neemd haar monitor, keybord, muis mee.
ze wil alleen een toren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nou dat weet ik eigelijk niet wat op dit moment het beste prijs kwalitiet is.
denk wel dat miss een m2 ssd van rond 1 tb goed is?
ik wil hem zelf in mekaar zetten.
want ik weet dat ik geen videokaart nodig heb.maar moet ik dan wel een cpu met interne gpu hebben ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
dat de pc eigelijk voor haar levens lang mee gaat.
zelf denk ik 10 jaar je moet kijken hoe de ontwikkelingen zijn.
hij moet ook niet al te veel lawaai maken.
ik zit zelf aan een mid tower te denken of small tower, als dat mogelijk is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
dat julie me in de goede weg willen laten lijden want mijn kennis is alweer 3-4 jaar oud.
of een klein voorbeeld willen maken van wat voor zoon pc nou belangrijk is mijn ervaring is meer voor game-pc's
alvast dank