ik heb nog een oude pentium !!! staan en die geeft in de bios aan dat hij 90 graden is! Hij is helemaal niet instabiel ofzo, maar ik vondt het zo hoog. Klopt dit wel?
klopt geen ene fuk van
zonder een fan op de headsink wordt hij niet zo warm
zonder een fan op de headsink wordt hij niet zo warm
Verwijderd
een pentium III of pentium (!!!
)
90 C klopt in iedergeval niet... kan je het koelblok nog wel aanraken (zonder je vingers te verbranden? )
90 C klopt in iedergeval niet... kan je het koelblok nog wel aanraken (zonder je vingers te verbranden? )
Verwijderd
Brand je je vingers als je de heatsink aanraakt?
Enne, heb je onlangs de koeler eraf gehad? Misschien zit hij er wel niet recht op of zo?
Anders zou ik me er niet teveel van aan trekken....
Gr, Hans
Enne, heb je onlangs de koeler eraf gehad? Misschien zit hij er wel niet recht op of zo?
Anders zou ik me er niet teveel van aan trekken....
Gr, Hans
Ik hoop dat er wel een heatsink + fan op zit. Als dat het geval is dan lult die bios uit zijn nek, als dat niet het geval is dan hebbie een goede cpu die het aan kan. (kan het me niet voorstellen)Op dinsdag 21 augustus 2001 15:32 schreef vraag_t_aan_mij het volgende:
een pentium !!! 450
| I've got permission to color outside the lines |
Kijk eens of de cooler er nog wel op zit en/of de fan nog wel daait.
Verwijderd
Kijk je dan niet verkeert in de bios, naar de MAX temp bv. (zodat ie zich zelf uitschakeld als ie te warm wordt)
die kan je ook op 90C zetten
die kan je ook op 90C zetten
Verwijderd
Tja of je temperatuur sensortje is stuk, lijkt mij
tenminste als je p!!! 450 het nu nog doet in ieder geval wel
tenminste als je p!!! 450 het nu nog doet in ieder geval wel
Nee slot a is voor de eerste generatie Athlons dus dat is het niet. Wat jij bedoelt is Slot 1
Een hele rij microsoft certificeringen.
Of kijk je misschien naar farenheit? 
90 F is 32 C
90 F is 32 C
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
ahh das onzin is zeker een asus p3bf of niet ?Op dinsdag 21 augustus 2001 15:29 schreef vraag_t_aan_mij het volgende:
ik heb nog een oude pentium !!! staan en die geeft in de bios aan dat hij 90 graden is! Hij is helemaal niet instabiel ofzo, maar ik vondt het zo hoog. Klopt dit wel?
Verwijderd
wat voor mobo is het kijk dat maar eens na want die 90 graden dan waarschijnlijk onzin want dan was ie al dood dat kan een p2/3 helemala niet hebbenOp dinsdag 21 augustus 2001 15:43 schreef vraag_t_aan_mij het volgende:
ik kijk niet verkeerd in de bios. ik kijk onder hardwaremonitor,cpu temp.
Verwijderd
Probeer de temp. eens te meten met een externe thermometer en kijk eens wat die aangeeft...het lijkt me stug dat die 90 graden aangeeft!
haha dan zou dat plastic om de processor al geginnen te smelten
Verwijderd
Een p3-450 kan 90 graden celcius dus WEL hebben, kijk maar hier:wat voor mobo is het kijk dat maar eens na want die 90 graden dan waarschijnlijk onzin want dan was ie al dood dat kan een p2/3 helemala niet hebben
http://support.intel.com/support/processors/sspec/p3p.htm
Hm, ik heb hier een P3-733 Slot1 die ook beweert bijna 80 graden Celsius idle te zijn. Lijkt me niet echt aannemelijk, ik ben er gewoon vanuit gegaan dat m'n temp-sensor brak is aangezien hij gewoon super stabiel blijft en ik verder geen problemen heb. D'r zit gewoon een standaard Coolermaster coolertje + heatsink op. Overklokken vind ie blijkbaar niet zo leuk, op 770 Mhz wordt ie al instabiel bij spellen e.d. Maja, 'k laat em maar gewoon op 733 lopen, dan crasht ie (vrijwel) nooit...
#
Slot 1... we praten altijd nog over Intel...Op dinsdag 21 augustus 2001 15:40 schreef CrashOne het volgende:
Je bedoelt een slot a proc..
inderdaad we praten over slot 1 niet A 
En het lijkt me echt onwaarschijnlijk dat het 90C is zeker als je zeg dat je je handen niet verbrand..zou logisch zijn toch
In iedergeval denk echt dat de temp meter van je mobo niet echt goed werkt. EN ja een p3 450 kan die temp aan maar het is waarschijlijk ook het maximum wat die aan kan en nu de vraag is dat wel gezond..ik denk van NIET!
En het lijkt me echt onwaarschijnlijk dat het 90C is zeker als je zeg dat je je handen niet verbrand..zou logisch zijn toch
In iedergeval denk echt dat de temp meter van je mobo niet echt goed werkt. EN ja een p3 450 kan die temp aan maar het is waarschijlijk ook het maximum wat die aan kan en nu de vraag is dat wel gezond..ik denk van NIET!
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
*Gaap* als het klopt is het echt wel 32c en 90f.
Trouwens,
bij vrijwel alles wat 60 graden en meer wordt kun je dus het oververhitten er aan af RUIKEN.
Effe voelen, snuffelen. Niet warm? Dan is die 90 echt maar 32, of is anders gewoon een larie indicatie van een gekke sensor.
Trouwens,
bij vrijwel alles wat 60 graden en meer wordt kun je dus het oververhitten er aan af RUIKEN.
volgens mij farenheit
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1