Aanschaf TV 55inch 500+/- euro

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firest0rm
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-02 21:25
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
55 inch TV 4K

Wat is je budget?
tussen de 500 en 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voor kijken van films een beetje Nintendo switch achtige games. beschik al over een chromecast dus smart tv is voor mij niet echt hoofdzakelijk nood.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb werkelijk geen idee hoe en wat zie verschillende adviezen voorbij komen wil wel graag een breede kijk hoek ivm TV kijken tijdens het eten etc.

De TV moet beschikken over een Digital audio out poort om onze reciever en 2 KEF Q500 speakers sets aan te sluiten...
Audio van de speakers van de tv zelf doen er niet toe!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

In deze vorm gaat dit topic op slot. Ik mis namelijk de eigen inzet waardoor dit topic een boodschappenlijstje is: eisen noemen en ons het zoekwerk laten doen. Voer je eisen in een prijsvergelijker in en zie wat er uit komt. Of check de topics binnen CEA, er zijn genoeg topics met redelijk dezelfde eisen waardoor een short list maken niet al te lastig hoeft te zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.