3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus E V2, 1x Marstek Venus E V3
Als je bedenkt dat een paneel waar 10,5A op het typeplaatje .... Meer dan 10.5A Isc zou kunnen leveren... Als er meer dan STC licht op valt...
Dan zou ik me om die 'overschrijding' persoonlijk geen zorgen maken. De omvormer moet al met meer om kunnen gaan omdat de stroom bij STC al niet het hoogste te verwachten is.
Daarnaast: Stroom trek je. Stroom KUN je niet duwen...
Ik heb hier thuis allemaal producten hangen aan een stroombron die misschien wel een handje honderd A kan leveren... Als er geen 25A smeltzekering tussen zat... En toch gaat er niets stuk ;-)
Als je begrijpt wat ik bedoel...
Dan zou ik me om die 'overschrijding' persoonlijk geen zorgen maken. De omvormer moet al met meer om kunnen gaan omdat de stroom bij STC al niet het hoogste te verwachten is.
Daarnaast: Stroom trek je. Stroom KUN je niet duwen...
Ik heb hier thuis allemaal producten hangen aan een stroombron die misschien wel een handje honderd A kan leveren... Als er geen 25A smeltzekering tussen zat... En toch gaat er niets stuk ;-)
Als je begrijpt wat ik bedoel...
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.