Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan0707
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-02-2024
Na een tijdje (=maanden) gewerkt te hebben met een Delock HDMI-switch (gekoppeld aan een DELL S2240T) met 3 verschillende bronnen werkte dat niet meer. Kort door de bocht conclusie : switch stuk. Dus nieuwe switch gekocht (Nedis) met 4x input , 2x output en nieuwe HDMI-kabels. Dit angesloten op de Dell en een Philips 223v5lsb2.
Maar dat levert bij beide zwart beeld op. Geen inpuit gedetecteerd. Terwijl mijn PC wel de twee schermen detecteert. En ook als switch van Dell naar Philips.

Al de nodige pagina's gezien over HDMI Switch problemen gezien maar tot nu toe geen oplossing gevonden. Meestal wordt aangeraden een powersupply aan te sluiten maar dat hebben zowel de Nedis als de Delock...

Iemand nog een suggestie?

DANK !

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Drivers updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is er niet "ineens" iets van HDCP aktief en wordt dat door de switches niet ondersteund?
Heb je mogelijk een andere bit-depth ingesteld en kunnen de switches / kabels dat niet aan?

Leg eens uit wat & hoe alles ingesteld en verbonden staat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan0707
Video drivers zijn uptodate. En voor de switch zijn geen drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan0707
MAX3400 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:47:
Is er niet "ineens" iets van HDCP aktief en wordt dat door de switches niet ondersteund?
Heb je mogelijk een andere bit-depth ingesteld en kunnen de switches / kabels dat niet aan?

Leg eens uit wat & hoe alles ingesteld en verbonden staat.
Switch heeft eigen power.

Switch ondersteunt HDCP. Ik heb geen andere bit-depth ingesteld (iig niet bewust). Op die switch valt niets in te stellen. En verbonden, gewoon hdmi kabel van pc/raspi maar de input van de switch en hdmi kabels van de output van de switch naar de schermen. Meer kan ik er niet van maken.

Overigens, als ik een koppelstukje tussen de kabels zet (dus van PC naar switch en switch naar scherm) dan werkt het. Het lijkt me dat het mis gaat tussen switch en scherm...