Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk emuleren van handhelds/consoles. (e.g. Nintendo 3DS, Gamecube) Later met een videokaart zou emuleren van Switch games op hogere resoluties ook wel cool zijn. (als Nintendo niet met een Switch Pro komt dan maar zo)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro zonder de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 980 1TB ( pricewatch: Samsung 980 1TB )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wenslijst: Alder PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor van Intel 12e generatie. Moet een beetje nette geïntegreerde GPU hebben, maar wil me niet te veel beperken in CPU power omdat er nog een GPU bij komt ooit. Noctua cooler vind ik ook wel cool.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet zo min mogelijk geluid maken, wordt aan TV aangesloten.
Moet later wel een GPU bij gestoken kunnen worden.
Stabiliteit, moet niet crashen, oververhit raken, dat soort dingen.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk check of het allemaal klopt (geen incompatibele onderdelen) en of ik niet ergens onlogische keuzes maak.
Liever iets meer uitgeven zodat ik later niet beperkt wordt in upgradebaarheid, dan per se het allergoedkoopste.
Voornamelijk emuleren van handhelds/consoles. (e.g. Nintendo 3DS, Gamecube) Later met een videokaart zou emuleren van Switch games op hogere resoluties ook wel cool zijn. (als Nintendo niet met een Switch Pro komt dan maar zo)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro zonder de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 980 1TB ( pricewatch: Samsung 980 1TB )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 325,90 | € 325,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0) | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 147,90 | € 147,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.006,50 | ||
wenslijst: Alder PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor van Intel 12e generatie. Moet een beetje nette geïntegreerde GPU hebben, maar wil me niet te veel beperken in CPU power omdat er nog een GPU bij komt ooit. Noctua cooler vind ik ook wel cool.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet zo min mogelijk geluid maken, wordt aan TV aangesloten.
Moet later wel een GPU bij gestoken kunnen worden.
Stabiliteit, moet niet crashen, oververhit raken, dat soort dingen.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk check of het allemaal klopt (geen incompatibele onderdelen) en of ik niet ergens onlogische keuzes maak.
Liever iets meer uitgeven zodat ik later niet beperkt wordt in upgradebaarheid, dan per se het allergoedkoopste.