Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthon Vaders
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-04 08:35
Mijn opmerking:

Bol.com geeft onjuiste prijzen op. Mijn prijsalert gaat af, maar als ik de link volg, is de prijs 50 euro hoger!
Bol.com is onbetrouwbaar.

;w

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 21:30
Kun je een voorbeeld geven? Ik zie zo snel geen link waar het misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Van het gelinkte artikel kloppen all prijzen gewoon?

Lijkt me eerder een gevalletje prijs is ergens vroeg op de ochtend door een Bol.com Plaza verkoper aangepast, Tweakers heeft daarop een prijsalert afgevuurd, en daarna heeft de verkoper de prijs weer (terug) omhoog aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je een LG G1 wil kopen, dan ben je ongetwijfeld bekend met OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic en, deze dagen, met Black Friday / Cyber Monday 2021 (26 & 29 november) en daaruit blijkt dat de prijzen best concurrerend zijn en bij veel bedrijven zelfs onderhandelbaar.

Dus als jij een LG G1 55" wil hebben voor, ik gok, minder dan 1200 Euro, moet je snel zijn want dan kan je met onderhandelen er misschien 90 Euro af babbelen en je krijgt nog 100 Euro cashback van LG en dan zit je op 1199 of lager qua totale kosten.

Overigens, als je https://www.bol.com/nl/nl...5+59108+58924/?rating=all bekijkt, zie je dat Bol.com zelf 0 TV's verkoopt; alles staat vermeld als "Verkoop door bedrijf X".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

Hier kan niemand iets mee. Ik neem aan dat het om een product uit de Pricewatch gaat. In dat geval kan je beter terecht in Pricewatch. Noem dan wel welk product exact en/of een link naar Bol.com.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 26-11-2021 08:51 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.