Ik zoek een?
Monitor minstens 120Hz en zo hoog mogelijke resolutie met zo min mogelijk input lag & kleur / beeld 'fouten'.
Wat is je budget?
+/- 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel gebruik ik de pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart maar ik merk dat de refreshrate hoger moet (60Hz -> minstens 120Hz)
Intussen heb ik al een tiental monitors vergeleken en zit ik nu met de volgende als top 3:
(Deze hebben allemaal een IPS paneel, hier heb ik al veel reviews van gelezen en hierin wordt vaak gesproken over IPS glow. Zelf heb ik nog nooit een IPS paneel gehad, TN wel. Dus als er aangeraden word om eerder naar TN of VA te kijken, sta ik open voor aanbevelingen)
pricewatch: ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart
pricewatch: LG UltraGear 27GP850-B Zwart
(of de GL/GN versie:
pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
pricewatch: LG UltraGear 27GN850-B Zwart
geen idee wat het verschil is buiten de Hz)
pricewatch: MSI Optix G273QFK Zwart
Indien jullie andere monitors aanraden hoor ik het zeker graag!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral voor PS5, PC iets minder. Voornamelijk FPS shooters, maar ook Race & Story games
Monitor minstens 120Hz en zo hoog mogelijke resolutie met zo min mogelijk input lag & kleur / beeld 'fouten'.
Wat is je budget?
+/- 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel gebruik ik de pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart maar ik merk dat de refreshrate hoger moet (60Hz -> minstens 120Hz)
Intussen heb ik al een tiental monitors vergeleken en zit ik nu met de volgende als top 3:
(Deze hebben allemaal een IPS paneel, hier heb ik al veel reviews van gelezen en hierin wordt vaak gesproken over IPS glow. Zelf heb ik nog nooit een IPS paneel gehad, TN wel. Dus als er aangeraden word om eerder naar TN of VA te kijken, sta ik open voor aanbevelingen)
pricewatch: ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart
pricewatch: LG UltraGear 27GP850-B Zwart
(of de GL/GN versie:
pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
pricewatch: LG UltraGear 27GN850-B Zwart
geen idee wat het verschil is buiten de Hz)
pricewatch: MSI Optix G273QFK Zwart
Indien jullie andere monitors aanraden hoor ik het zeker graag!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral voor PS5, PC iets minder. Voornamelijk FPS shooters, maar ook Race & Story games