Voor een klant heb ik onlangs een FreePBX installatie ingericht met 1 extern nummer en 4 extensies. Op dit moment maken we gebruik van een prepaid provider voor het uitbellen zijnde Frynga. Dat is al cheap, maar nu blijkt al snel dat deze klant best wat belt in de maand. Ik vroeg me dan ook af of er flat fee providers zijn die voor een vast bedrag onbeperkt bellen naar vast en mobiel aanbieden met de mogelijkheid dit aan te sluiten op de FreePBX uiteraard.
Vraag
Alle reacties
Een 'flat fee SIP trunk' is wat je zoekt zo te zien. Gooi die zoekterm eens in Google (en dan alleen nederlandse resultaten laten zien) en er komen aardig wat leveranciers naar boven die dat leveren.
@Thy... klopt, zo heet dat... maar ik vond niks bruikbaars, vandaar mijn vraag naar ervaringen.
Bij wat voor provider zit het nummer nu? Volgens mij biedt iedere provider zoiets wel aan, het gaat echter vooral om het aantal gelijktijdige gesprekken wat je wil, want vaak betaal je zo'n dienst voor het aantal kanalen. Wat ben je nu kwijt en wat is de behoefte qua aantal kanalen?