Ik heb in Wordpress mijn URL's verandert (Wordpress Adres en site adres). Dit blijkt achteraf heel erg dom, ik kom namelijk niet meer mijn Wordpress account in, dus mijn website doet het ook niet meer. Ik heb een paar dingen opgezocht en kwam iets te zien met phpMyAdmin. Maar ik snap niet hoe dat in elkaar zit, laat staat hoe ik dat kan downloaden. Ik weet niet wat ik aan kan. Kan iemand mij helpen? Ik snap helemaal niets, dus dan zou het tot in het detail uitgelegd moeten worden. Alvast bedankt.
Vraag
Alle reacties
Sorry, maar dan ben je in Softwareontwikkeling (waar we het hebben over zélf ontwikkelen) aan 't verkeerde adres. En nergens op Tweakers is het de bedoeling dat we iemand van begin-tot-eind aan het handje gaan houden (with all due respect). We verwachten dat je zélf ook wat moeite steekt in 't oplossen van je probleem - tot in detail uitleggen gaat 'm, helaas, niet worden. Zie ook "Kan iemand even...?". Je maakt dan meer kans hier: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 25-11-2021 22:11 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.