• sympact
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-02-2024
Hoi. Ik heb het probleem dus dat mijn paypal (alweer) geblokkeerd is wegens ik nog net onder de 18 ben.. Ik heb paypal nodig voor betalingen internationaal wat ik vaker doe. Ik weet niet als iemand een alternatieve methode heeft? Of een oplossing tot dit?

Groetjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Reinier

\o/

Wachten tot je 18 wordt. En dan hopen dat PayPal je niet op een zwarte lijst gezet heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-09 15:22
Aan je ouders vragen of ze betalingen voor jou kunnen doen via hun eigen PayPal.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat jouw Paypal wordt geblokkeerd is niet raar. Volgens de voorwaarden moet je voor het gebruik meerder jarig zijn. Je zal dus op zoek moeten naar een andere oplossing tot die tijd. Creatief omgaan met je leeftijd raad ik niet aan. Als Paypal daar achter komt (en ze weten al dat je geen 18 bent) is de kans groot dat je op een zwarte lijst komt waardoor gebruik ook in de toekomst niet mogelijk is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@sympact hulp bij het omzeilen van de voorwaarden van Paypall ga je hier niet vinden. Je kan een nieuw topic openen met de vraag voor alternatieven voor paypall, maar dit topic gaat op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.