Toon posts:

Programma oude python versie werkt niet meer met python3

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Onderwerpen

Vraag

• wersitime
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 04-12 16:14
Mijn vraag

Na jullie hulp draait het python programma overdag perfect. Nu het draait met python3 stopt het programma s'nachts. Het programma haalt de gegevens op van het verbruik in huis en de opbrengst van de zonnepanelen. Dit wordt dan naar PVOutput gestuurd. Het lijkt er op dat wanneer er geen data meer binnenkomt van de zonnepanelen, dus zodra het donker wordt, het programma stopt. Op de oude python versie was dit niet zo. Daar startte ik het programma met: sudo python so2pv.py &. Het draaide dan dag en nacht door.

Is er op dit vlak iets veranderd? Met de zoekfunctie vindt ik niets, tenminste niet met mijn zoektermen.

Ook dit werkt niet meer. "from exceptions import KeyboardInterrup". Heeft dit er mogelijk mee te maken.

Ik heb niet veel ervaring met python dus heb het nog niet zelf kunnen oplossen.

code:
1
*snip*

Groeten Henny.

[Voor 71% gewijzigd door RobIII op 25-11-2021 18:23]

www.mrmodelrailroad.com

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:00

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

We zitten hier niet om support te geven op scripts van derden; als je code post, beperk je dan tot relevante(!) stukjes(!) code. Niemand hier zit er op te wachten een script van 100+ regels code te debuggen.
wersitime schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:21:
Met de zoekfunctie vindt ik niets, tenminste niet met mijn zoektermen.
Nou, begin eens aan te geven wát je zoektermen waren dan, daar vragen we notabene létterlijk om in onze Quickstart ;)

[Voor 49% gewijzigd door RobIII op 25-11-2021 18:25]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• wersitime