Toon posts:

www.lapland.nl is gewoon de goedkoopste.

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok er is wel eens een partikulier die snel geld nodig heeft, maar als het om een groter aanbod gaat dan ben ik gewoon de goedkoopste toch ?

Zijn er mensen die zaken met mij hebben gedaan ? Geeft aub reactie.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Volgens mij mag dit niet echt, je eigen site aanprijzen, en zeker niet als er wat verkocht word (RECLAME DUS !!!)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• eppie
  • Niet online
(overleden)
En is dat spul op je site niet beetje _ERG_ goedkoop??

Vertrouw het iig niet helemaal.

Eppie

Verwijderd

Slotje?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ik zou zeggen: Steek van wal en overtuig iedereen dat het om legale business gaat.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Jij komt in aanmerking voor een waarschuwing denk ik.
En je site in aanmerking voor een DOXA-award >:)

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor niks reclame. Ik wil gewoon weten wat mensen van deze site denken.

ook wil ik weten wat de ervaringen zijn van mensen met wie ik reeds zaken heb gedaan.

Waarom vertrouw je het niet ? Omdat het goedkoop is ?

Dan wil ik speciaal voor jou alleen wel de prijs verdubbelen hoor, om je vertrouwen te krijgen.

Vertrouwen is goed, controle is beter ! Daarom, mocht je wat van mij kopen, altijd testen.

en ik ben ook niet te beroerd om iets terug te nemen mocht er iets defect zijn !

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Lapland mag dan misschien goedkoop zijn (al leveren jullie hoofdzakelijk gedateerd materiaal zodat het sowieso schandalig zou zijn om meer dan Fl.3000,- te vragen), maar de manier waarop jullie spammen op marktplaats en 2dehands.nl is ronduit schandalig en zeer onprofessioneel. De opzet van deze sites is om particulieren hun waar te laten verkopen, niet om 1 of ander semi-bedrijf klanten te bezorgen. Als ik jou (u) was dan zou ik het "marketingelement" van lapland.nl ietsje professioneler maken - en wil(t) je (u) toch adverteren op 2dehands-sites, doe het dan ietsje beschaafder a.u.b. Vind(t) je (u) het gek dat mensen zo een verkeerde indruk krijgen van lapland.nl?

Verwijderd

Ik hoor al iets rinkelen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Met deze topic wil ik er achter komen waarom mensen huiverig zijn en wat ik er aan zou kunnen doen.

Uiteraard verwacht ik ook een hoop enge reactie van mijn concurrenten.

En ik hoop zo ook om fabeltjes uit de wereld te helpen.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Dit is gewoon een reactie op die andere topic hoor... Laat bovendien nou de MODERATORS maar bepalen of hier een slotje op moet...

Steeds weer dat gezeur over spam & slotje... pfff....

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

je eigen site aan prijzen mag toch ook niet?

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 15:28 schreef Da_Lapman het volgende:
Met deze topic wil ik er achter komen waarom mensen huiverig zijn en wat ik er aan zou kunnen doen.

Uiteraard verwacht ik ook een hoop enge reactie van mijn concurrenten.

En ik hoop zo ook om fabeltjes uit de wereld te helpen.
Antwoord is toch al gegeven? Pas je marketing aan

• Bulldog
  • Niet online
Blalbllalblallba :z :Z

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.