Laptop met Bluetooth speaker verbinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• barth_nl
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09-07-2023
Hallo,
Ik probeer mijn HP Pavillion laptop zodanig te verbinden met een LG NP8350 externe Bluetooth speaker (LG Music Flow) 8)7 , dat het geluid uit mijn laptop daarover wordt afgespeeld.

Ik heb de LG wel gekoppeld met mijn laptop via bluetooth, maar zie geen mogelijkheid om de geluidsinstelling te wijzigen. De LG wordt in Bluetooth als verbonden aangegeven, maar in mijn geluidinstellingen als niet-verbonden. Mijn laptop blijft de interne speaker gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f31zQU-vCGwOYNhHzopnnZQJtG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DurH6hGub8zdZJJYl9C99Q5K.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand hier ervaring mee? 8)7 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door barth_nl op 25-11-2021 16:51 . Reden: correctie ]

Alle reacties

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:05
Ik heb er geen ervaring mee maar staat het audio apparaat ook netjes geïnstalleerd in Windows apparaatbeheer?

Laatste drivers/firmware van het audio apparaat en/of Windows Bluetooth geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09-07-2023
E - Jay schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:07:
Ik heb er geen ervaring mee maar staat het audio apparaat ook netjes geïnstalleerd in Windows apparaatbeheer?

Laatste drivers/firmware van het audio apparaat en/of Windows Bluetooth geïnstalleerd?
Ja, heb ik gecheckt, zijn geen nieuwere drivers beschikbaar.