Ik heb op dit moment een pricewatch: Motorola Moto G7 Power Zwart en die bevalt enorm. Vind de gestures van Motorala echt geweldig en gebruik vooral de zaklamp en camera snelkoppeling met regelmaat. Maar vooral de "power" aspect bevalt me enorm. Ik reis graag en dan tijdens een x uur reis gebruik je de telefoon meer dan normaal. Vindt powerbanks enorm verveld. En ook handig dat ik de mobiel bij mij kan houden snachts ipv ver weg in een hostel of iets. Zelfs nu 2 jaar later kan ik er makkelijk 2 dagen mee. Met alle andere telefoons was het na 2 jaar vrijwel onmogelijk 1 dag vol te maken en moest ik al voor het slapen de mobiel of laten liggen of aan de oplader doen.
Maar de telefoon is bijna 2 jaar oud en begint dan met de gebruikelijk ouderdom kwaaltjes, loopt af en toe vast of heel traag. En ook al heb ik al jaren geen abonnement meer blijf ik toch redelijk vast houden aan de 2 jaar mobiel cycle.
Toevallig is het nu Black Friday en zijn er een aantal leuke aanbiedingen waar ik wel fan van ben. Maar ook over 2-3 maand zouden er wel leuke aanbiedingen zijn maar dan met een andere naam. Maar het valt me op dat deze vooral met contacten zijn.
Ik zoek een?
Het liefst een Motorola of een ander merk met makkelijke "gestures" (schud telefoonop deze manier om applicatie x te openen). Hele grote pre als het een goede baterij heeft
Wat is je budget?
150-300
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, leuke foto's is een pre maar geen ingewikkeld instellingen. Reizen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Enige "power" model die ik heb gevonden die ruim beschikbaar is pricewatch: Motorola Moto E7i Power Blauw Maar de prijs doet me vermoeden dat het wel een budget model is.
https://www.mobiel.nl/sma...:hc24-0_0:plv-3:pvu-50171
De Motorola Edge 20 128GB , 130 met een goedkoop 10 p/m abonnement (als je direct mobiel af betaald).
https://www.mobiel.nl/sma...:hc24-0_0:plv-3:pvu-50165
OnePlus Nord 2 256GB met hetzelfde abonnement voor 222.
pricewatch: Poco X3 Pro (6GB intern, 128GB opslag) Zwart
Een leuk los model met goede accu?
Welke vragen heb je hier nog over?
Heel veel modellen hebben op dit moment een 5.0000 + mAh batterij maar hebben veel minder Accuduur bij webbrowsen dan mijn huidige Power. Komt dit omdat Power er voor geoptimaliseerd is?
Zijn er andere fabrikanten met power varianten en handige gestures met schudden (zonder het scherm te gebruiken, dus niet een gesture zoals bij nord waar je een Z tekent voor zaklamp of iets)
Maar de telefoon is bijna 2 jaar oud en begint dan met de gebruikelijk ouderdom kwaaltjes, loopt af en toe vast of heel traag. En ook al heb ik al jaren geen abonnement meer blijf ik toch redelijk vast houden aan de 2 jaar mobiel cycle.
Toevallig is het nu Black Friday en zijn er een aantal leuke aanbiedingen waar ik wel fan van ben. Maar ook over 2-3 maand zouden er wel leuke aanbiedingen zijn maar dan met een andere naam. Maar het valt me op dat deze vooral met contacten zijn.
Ik zoek een?
Het liefst een Motorola of een ander merk met makkelijke "gestures" (schud telefoonop deze manier om applicatie x te openen). Hele grote pre als het een goede baterij heeft
Wat is je budget?
150-300
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, leuke foto's is een pre maar geen ingewikkeld instellingen. Reizen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Enige "power" model die ik heb gevonden die ruim beschikbaar is pricewatch: Motorola Moto E7i Power Blauw Maar de prijs doet me vermoeden dat het wel een budget model is.
https://www.mobiel.nl/sma...:hc24-0_0:plv-3:pvu-50171
De Motorola Edge 20 128GB , 130 met een goedkoop 10 p/m abonnement (als je direct mobiel af betaald).
https://www.mobiel.nl/sma...:hc24-0_0:plv-3:pvu-50165
OnePlus Nord 2 256GB met hetzelfde abonnement voor 222.
pricewatch: Poco X3 Pro (6GB intern, 128GB opslag) Zwart
Een leuk los model met goede accu?
Welke vragen heb je hier nog over?
Heel veel modellen hebben op dit moment een 5.0000 + mAh batterij maar hebben veel minder Accuduur bij webbrowsen dan mijn huidige Power. Komt dit omdat Power er voor geoptimaliseerd is?
Zijn er andere fabrikanten met power varianten en handige gestures met schudden (zonder het scherm te gebruiken, dus niet een gesture zoals bij nord waar je een Z tekent voor zaklamp of iets)