Vraag

• Freakie1NL
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:29
Wij doen onze boodschappen bij Picnic. Dit laten wij middels automatische incasso afschrijven van onze ING rekening.

Nu vind elke afschrijving middels een nieuw incassomachtiging plaats. Tenminste volgens ING.

Wat hier ontstaat het probleem; Picnic zegt, nee is doorlopend. ING zegt, nee is steeds nieuw.
Incasso gaat via Buckaroo en die heeft wel een constant incasso ID, maar machtiging is elke keer anders.

Vervelende hieraan is, is dat elke afschrijving als een bericht in de ING app naar voren komt. Niet zoals bij een doorlopende dat je dit bericht één keer krijgt (zoals bijvoorbeeld bij de hypotheek). Hierdoor overstroomd de inbox in de app, waardoor ik berichten die ik wel wil lezen niet meer lees.

ING wijst naar Picnic, Picnic wijst naar ING.
Maar ik ben toch niet de enige die hier tegenaan loopt? Herkennen mensen dit probleem, en beter nog hoe hebben ze dit opgelost?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:33
Denk het het toch tussen Picnic/Buckaroo/ING zit.

Zelf geen ervaring mee, ik doe het elke keer via ideal. Dat werkt altijd bij mij.

• 2fastTG
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 09:49
Dit ligt sowieso niet aan de ING, bij een doorlopende machtiging hoort één machtigingsnummer.

• qadn
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 00:05

qadn

Pinnacle of Perversion

Dat klinkt wel heel vervelend.
Een mogelijke workaround is om het via iDeal te betalen uit de app, dat is ook best makkelijk.
(hoewel ik me kan voorstellen dat automatisch nog makkelijker is).

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee