Imovie - alle projecten en filmpjes weg

Pagina: 1
Acties:

• GabKoen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-11-2021
Wij hebben op onze Imovie verschillende projecten (zelfgemaakte filmpjes) staan en in de mediabibliotheek heel veel filmpjes. Ons zoontje heeft (zonder dat het mocht) stiekem in Imovie gezeten. Daarna was alles, maar dan ook alles weg.... We hebben geen idee wat hij heeft gedaan en waar het nu staat. Heeft iemand een idee waar het kan zijn en hoe we het weer terug kunnen krijgen?

Hopelijk kan iemand ons helpen, want we zijn veel waardevolle filmpjes kwijt op deze manier.

Alvast bedankt.

Groet Gaby

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03:37
Is dit op een iPad of op een Mac?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik weet niet alles van Apple-devices maar heb je misschien/toevallig een ingebouwde backup ook meelopen? Denk hierbij misschien aan Time Machine? Of iets als OneDrive? iCloud?

Veel van dit soort oplossingen hebben de mogelijkheid om data terug te halen (soms via een online / web-omgeving waar je dan een Prullenbak hebt).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als ik goed weet van vroeger, ging het in een speciale map, soort database achtig en raad je aan om je harde schijf af te speuren naar de map iMovie. Dan kan je deze geloof ik aanklikken en dan zou je alles weer terug hebben of je kan in iMovie laten zoeken of verwijzen naar de juiste map bij de voorkeuren. Anders wordt het inderdaad de backup of timemachine aanspreken.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabKoen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-11-2021
We hebben ze gelukkig weer terug gevonden. Bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GabKoen schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:45:
We hebben ze gelukkig weer terug gevonden.
Hoe? Waar?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1