Ik ben nu bezig mijn mobo te verwissellen omdat degene die er nu inzit stamp vol fouten zit. Ik heb mijn pc gekocht met een PII 233 processor. Volgens het boekje zou je er een 333 Mhz processor in kunnen stoppen. Na zo'n 1 1/2 jaar met mijn pc gewerkt te hebben vond ik het nodig een snellere processor te kopen. Ik kon toevallig voor zeer goedkoop aan een PII 400 Mhz processor komen dus die heb ik toen maar aangeschaft. Ik heb toen op de hcc een mobo gekocht die tot PIII 933Mhz kon gaan. Ik denk dat dit alles een half jaar goed heeft gedraait en daarna begon de ellende. Als ik alleen al windows 98/98se/2000/me dan bleven de blauwe schermen maar komen. Nou ben ik van plan over 2 maanden een nieuwe pc aan te schaffen maar ik zou nog wel een servertje willen bouwen van mijn pc.
Nou is mijn vraag kan ik die PII 400Mhz procosser in dat oude moederbord(max 333Mhz) stoppen (allebei slot1). Zodat ik bijvoorbeeld mijn processor terugclock ?
Greetzz
Thomas
<edit>Foutje gemaakt socket 7 moest slot 1 zijn :)</edit>
Nou is mijn vraag kan ik die PII 400Mhz procosser in dat oude moederbord(max 333Mhz) stoppen (allebei slot1). Zodat ik bijvoorbeeld mijn processor terugclock ?
Greetzz
Thomas
<edit>Foutje gemaakt socket 7 moest slot 1 zijn :)</edit>