KPN retour verplicht naar winkel?

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Ik heb via mijn KPN omgeving een bestelling gedaan.
Afleveren kan uitsluitend bij een PostNL afleverpunt (niet thuisbezorgen)
Vaag, maar PostNL punt gekozen, en gisteren opgehaald.
Geen bevredigende oplossing, dus ik klim in de chat om het te retourneren.

"Afleveren kan alleen in de KPN winkel"

:?

Verder voor weinig rede vatbaar, het kan uitsluitend in een KPN winkel retour. Behalve dat ik dat bijzonder onhandig vind, vraag ik me af of dit is toegestaan.

In de orderbevestiging staat verder geen enkele verwijzing naar voorwaarden, of hoe om te gaan met retouren.
Uit nieuwsgierigheid heb ik het hele orderproces nogmaals doorlopen, en ook hier nergens enige AV of andere informatie, anders dan "Als je hier klikt dan heb je het morgen en betaal je EUR x op je volgende rekening".

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:02
Het lijkt mij dat de verkoper natuurlijk bepaalt waar het product retour naar gaat. ;)

Als niet nadrukkelijk anders wordt vermeld dan betaalt de verkoper ook de kosten voor het terugsturen.
Het risico voor verzenden ligt dan wel bij jou, daar zal de crux liggen.

- knip -

• paQ
Raymond P schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:14:
Het lijkt mij dat de verkoper natuurlijk bepaalt waar het product retour naar gaat. ;)
Uiteraard, maar dat is de vraag niet.

Ze stellen verplicht dat je uitsluitend in hun eigen winkel terecht kan met een retour. En dus niet op dezelfde wijze als hoe ik het product hebt besteld / ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:54
paQ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:25:
[...]
Ze stellen verplicht dat je uitsluitend in hun eigen winkel terecht kan met een retour. En dus niet op dezelfde wijze als hoe ik het product hebt besteld / ontvangen.
Waarom stuur je het niet gewoon op naar:
Rokin 56, 1012 KV Amsterdam

De KPN Winkel in Amsterdam, met een duidelijke toelichting dat je het product conform afspraken in de winkel hebt geretourneerd.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Overigens, en dat is zijdelings over het (niet-genoemde) produkt wat je wil terugsturen: in de winkel krijg je meteen je geld terug; WKOA kan (bij sommige bedrijven) langer duren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Raymond P
[...]

Als het een (bij de koop bekende) eis is dat jij erbij moet zijn, en dus niet je vrouw/vriendin, neef of (andere) postbezorger dan mag dat ja.

- knip -

• paQ
Raymond P schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:39:
[...]

Als het een (bij de koop bekende) eis is dat jij erbij moet zijn, en dus niet je vrouw/vriendin, neef of (andere) postbezorger dan mag dat ja.
Zoals ik al schreef: er wordt naar geen enkele voorwaarde verwezen, laat staan het retourbeleid.

• Raymond P
@paQ Voor de duidelijkheid, ze kunnen dat niet achteraf stellen.

Dus je kan gewoon je vrouw, neef of postbezorger met je retour sturen naar blijvoorbeeld het adres dat @CurlyMo heeft gepost. En wettelijk gezien kan je dan daarna de kosten claimen bij de verkoper.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

CurlyMo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:28:
[...]

Waarom stuur je het niet gewoon op naar:
Rokin 56, 1012 KV Amsterdam
Tenzij het aan de deur wordt opgehaald en teruggestuurd bij @paQ ; de dichtstbijzijnde KPN-winkel is 4km verderop ongeveer.

Ik zal wel een praktische oplossing zien voor een, in mijn ogen, nietszeggend probleem; dan weet je namelijk ook na 4km reizen dat het produkt in goede orde geretourneerd is en je je geld meteen hebt.

• paQ
Het is geen (onoverkomelijk) probleem. Het is gewoon irritant.
Een extra rit naar een winkelcentrum, naar een winkel waar ik helemaal niet wil of hoef te zijn, terwijl ik bereid ben het gewoon (gefrankeerd) naar een retouradres te sturen :?

Maar dat is het kleine leed.
Ik vraag me nog steeds af of het zo wel is toegestaan. het 'bestellen' is letterlijk 3 keer klikken, zonder verwijzing naar AV, de 'bevestiging' is een mailtje (zonder AV) dat er apparatuur onderweg is, en daarna stopt alle berichtgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:01
paQ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:20:
Het is geen (onoverkomelijk) probleem. het is gewoon irritant.
Een extra rit naar een winkelcentrum, naar een winkel waar ik helemaal niet wil of hoef te zijn, terwijl ik bereid ben het gewoon (gefrankeerd) naar een retouradres te sturen :?

Maar dat is het kleine leed.
Ik vraag me nog steeds af of het zo wel is toegestaan. het 'bestellen' is letterlijk 3 keer klikken, zonder verwijzing naar AV, de 'bevestiging' is een mailtje (zonder AV) dat er apparatuur onderweg is, en daarna stopt alle berichtgeving.
Dit is toch niet redelijk? Je mag toch aannemen dat de manier van verzenden naar jou toe hetzelfde is als de manier van retourneren?

Want anders zou een winkel zoals bol.com dus kunnen eisen dat je het alleen retour kan brengen in hun vestiging in Groningen... Lekker dan als je in Limburg woont...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

President schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:21:
[...]

Dit is toch niet redelijk? Je mag toch aannemen dat de manier van verzenden naar jou toe hetzelfde is als de manier van retourneren?

Want anders zou een winkel zoals bol.com dus kunnen eisen dat je het alleen retour kan brengen in hun vestiging in Groningen... Lekker dan als je in Limburg woont...
Dat kan bol.com ook doen, maar dan verliezen ze bijna alle klanten. Overigens betekent dat niet dat je zelf daar naar toe moet. Je mag het retourneren best uitbesteden aan bijvoorbeeld PostNL, DHL of DPD.

De verkopende partij hoeft het retourneren namelijk niet te faciliteren ook al doen de meeste dat wel om klanten te binden.

• CurlyMo
MAX3400 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:15:
[...]

Tenzij het aan de deur wordt opgehaald en teruggestuurd bij @paQ ; de dichtstbijzijnde KPN-winkel is 4km verderop ongeveer.

Ik zal wel een praktische oplossing zien voor een, in mijn ogen, nietszeggend probleem; dan weet je namelijk ook na 4km reizen dat het produkt in goede orde geretourneerd is en je je geld meteen hebt.
Ik snap niet goed wat je hier schrijft, maar volgens mij blijft het heel simpel. Je stuurt conform hun verzoek terug naar een KPN winkel. Na bevestiging ontvangst (via T&T) heb je een vordering op KPN. Precies wat ook @Raymond P schrijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

CurlyMo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:26:
[...]

Ik snap niet goed wat je hier schrijft, maar volgens mij blijft het heel simpel. Je stuurt conform hun verzoek terug naar een KPN winkel. Na bevestiging ontvangst (via T&T) heb je een vordering op KPN. Precies wat ook @Raymond P schrijft.
Uit de startpost: het kan uitsluitend in een KPN winkel retour

Goed, hoe komt het daar? Optie 1: meegeven aan een pakjesvervoerder die het aan de voordeur van @paQ komt ophalen en wacht op verdere afhandeling. Optie 2: topicstarter pakt alles in, rijdt naar een PostNL-punt, verstuurt alles naar een KPN winkel en wacht op verdere afhandeling. Optie 3: topicstart pakt alles in, rijdt 4km naar de dichtstbijzijnde KPN-winkel, retourneert daar het produkt incl de factuur en krijgt direct het geld teruggestort (zie eerdere link naar de KPN site).

Wat vind je nou het meest praktische? En ja, praktisch want de hele topicstart is meer "wil ik niet, geen zin in, staat nergens in kleine letters"; ook een valide mening maar als je een produkt niet wil en snel je geld terug wil, kan topicstarter dus in meerdere dorpen/gemeenten in de buurt "nu" naar een KPN winkel toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
het is 8 km :+
Maar again, daar ging het me niet helemaal om.

Het is zoals @President ook aangeeft: ik ben het ook niet daar gaan kopen, ergo, waarom 'moet' ik het daar dan terugbrengen?

KPN doet heel vaag over hoe en waar. Had ik het telefonisch besteld? of via hun webshop? of via de wifimanager? Want via de webshop kan het weer wel online retour, maar via de wifimanager niet. Plotseling zijn ze dan allemaal andere bedrijven. Maar als ik het niet "online" mag retourneren, dan is alles ineens weer 1, zolang het maar in de winkel is. (waar ik nooit eerder ben geweest)

En het meest praktische? Dat ik een label print met het retouradres, en morgenvroeg aan de DPD koerier meegeef die hier elke dag op mijn stoep staat. Dat is me (op de meeste dagen in de week) prima 5,50 waard hoor.
Maar om het nu naar de winkel zelf te sturen gaat voor mijn gevoel gezeik opleveren.
En eigenlijk is het in dat geval nog leuker om het naar het voor hen dichtsbijzinjde PostNL servicepunt te sturen :+

[ Voor 10% gewijzigd door paQ op 25-11-2021 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
@MAX3400 Het is niet altijd zo zwart/wit.
Voor mij is het bijvoorbeeld 12km round-trip en een klein half uurtje rondjes rijden zoekend naar een parkeerplek. Zulke onzin kost mij al snel een uur van mijn leven, met bijbehorende ergernissen.

Als ik niet in het bezit zou zijn van een auto is zoiets een groot logistiek drama, een uurtje fietsen voor iets waarvan ik besloten heb dat het geen toegevoegde waarde aan mijn leven geeft vind ik een deprimerende gedachte.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Raymond P schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:45:
Zulke onzin kost mij al snel een uur van mijn leven, met bijbehorende ergernissen.
Tuurlijk; ieder gaat anders met zijn / haar / hen / het tijd om. En ja, ik baal ook als een stekker als ik mijn lekkere warme thuiswerkplek moet verlaten om een procedureel stom iets van KPN of andere leverancier recht te trekken.

Stom he, dat het soms handiger is wel even dat ongemak te kunnen ondergaan ipv 2 uur in een topic afwachten hoe het eigenlijk hoort te gaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
MAX3400 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:52:
[...]

Tuurlijk; ieder gaat anders met zijn / haar / hen / het tijd om. En ja, ik baal ook als een stekker als ik mijn lekkere warme thuiswerkplek moet verlaten om een procedureel stom iets van KPN of andere leverancier recht te trekken.

Stom he, dat het soms handiger is wel even dat ongemak te kunnen ondergaan ipv 2 uur in een topic afwachten hoe het eigenlijk hoort te gaan ;)
echt niet, ik wil het weten! *D

knowledge is power :>

• CurlyMo
paQ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:54:
[...]

echt niet, ik wil het weten! *D
Je reageert vooralsnog niet op de suggestie die ik heb gedaan ondersteund door @Raymond P ?

• paQ
CurlyMo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:04:
[...]

Je reageert vooralsnog niet op de suggestie die ik heb gedaan ondersteund door @Raymond P ?
Jawel
En het meest praktische? Dat ik een label print met het retouradres, en morgenvroeg aan de DPD koerier meegeef die hier elke dag op mijn stoep staat. Dat is me (op de meeste dagen in de week) prima 5,50 waard hoor.
Maar om het nu naar de winkel zelf te sturen gaat voor mijn gevoel gezeik opleveren.
En eigenlijk is het in dat geval nog leuker om het naar het voor hen dichtsbijzinjde PostNL servicepunt te sturen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
Ik had je aanvulling niet gezien.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat een bizar scenario eigenlijk. Je hebt het over "ontbinding van de koop" in de wet zelf.

En ook terugzenden wordt regelmatig genoemd in de wet, maar nergens staat een expliciete verplichting ten opzichte van de moeite die gedaan moet worden om te kunnen ontbinden.

Het risico van terugsturen is wel expliciet voor jou en het lijkt me dat fysiek terugbrengen een onnodig zware drempel geeft in het geval van een simpele "ontbinding van de koop". Maar dat is een interpretatie.

Ergo: er is geen expliciete wet voor, maar het lijkt me dat er geen onnodige drempels gegeven kunnen worden voor de ontbinding, zeker niet als deze niet expliciet vooraf duidelijk zijn gemaakt. (We hebben het hier niet over een lap staal op een pallet van 500 kilogram zeg maar).

Ik zou nog eens zeuren aan de telefoon en dat je vind dat ze onnodige hoge drempel opwerpen voor het ontbinden van de koop en je graag hoort hoe ze het terug ontvangen.

Ik gok trouwens dat telefoons te vaak verdwijnen in de post en dat ze het daarom doen, zodat ze zeker weten dat het in de juiste staat aankomt en er niet mee gefraudeert kan worden. Maar goed, ze kunnen ook bezorgers sturen om contracten te tekenen, die kan je ook inzetten voor het ophalen van dezelfde spullen zou je zeggen...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:01
Hooglander1 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:30:
Wat een bizar scenario eigenlijk. Je hebt het over "ontbinding van de koop" in de wet zelf.

En ook terugzenden wordt regelmatig genoemd in de wet, maar nergens staat een expliciete verplichting ten opzichte van de moeite die gedaan moet worden om te kunnen ontbinden.

Het risico van terugsturen is wel expliciet voor jou en het lijkt me dat fysiek terugbrengen een onnodig zware drempel geeft in het geval van een simpele "ontbinding van de koop". Maar dat is een interpretatie.

Ergo: er is geen expliciete wet voor, maar het lijkt me dat er geen onnodige drempels gegeven kunnen worden voor de ontbinding, zeker niet als deze niet expliciet vooraf duidelijk zijn gemaakt. (We hebben het hier niet over een lap staal op een pallet van 500 kilogram zeg maar).

Ik zou nog eens zeuren aan de telefoon en dat je vind dat ze onnodige hoge drempel opwerpen voor het ontbinden van de koop en je graag hoort hoe ze het terug ontvangen.

Ik gok trouwens dat telefoons te vaak verdwijnen in de post en dat ze het daarom doen, zodat ze zeker weten dat het in de juiste staat aankomt en er niet mee gefraudeert kan worden. Maar goed, ze kunnen ook bezorgers sturen om contracten te tekenen, die kan je ook inzetten voor het ophalen van dezelfde spullen zou je zeggen...
toon volledige bericht
Mja, je moet bij het afsluiten van een contract op dezelfde manier kunnen opzeggen als aanmelden. Dus als aanmelden via de website kan, dan moet opzeggen ook via de website kunnen en niet alleen telefonisch.

Waarom zou dit daarin afwijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Klinkt alsof er teveel telefoons 'verdwenen' in de post en dat daarop de procedures zijn aangepast.

(de vraag of ze dit kunnen eisen van een klant die online besteld is idd wel een goed punt.)

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 25-11-2021 17:42 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
President schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:10:
[...]

Mja, je moet bij het afsluiten van een contract op dezelfde manier kunnen opzeggen als aanmelden. Dus als aanmelden via de website kan, dan moet opzeggen ook via de website kunnen en niet alleen telefonisch.

Waarom zou dit daarin afwijken?
Sja dat was ook mijn insteek een beetje. Ik kan het alleen niet staven of ergens aan toetsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
Ik ben naar de KPN winkel gegaan om de spullen daar in te leveren.
Of ik een bon had?
-nope
Een afschrijving?
-nope
orderbevestiging?
-nope

De medewerker kon wel zien dat ik ze had, maar daar stopt het ook verder. Hij kon nieteens zien wat ik er voor betaald had. Na een minuut of 8 zoeken en klikken in systemen kwam het er dan maar op neer wat ik er voor betaald had en dat ging hij terugpinnen.
(In de webshop was het 199 euro, en ik had 59 betaald.)
Ik heb 59 gezegd en dat heb ik retour gekregen.

Best wel een knullige methode als je het mij vraagt.

Ik vraag me overigens nog altijd af of dit verplicht stellen van retourneren bij de winkel wel mag.

[ Voor 9% gewijzigd door paQ op 29-11-2021 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 22:40

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Raymond P schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:14:
paQ schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:28:
Ik vraag me overigens nog altijd af of dit verplicht stellen van retourneren bij de winkel wel mag.
Gevoelsmatig niet, maar ik ben te lui om een goede bron erbij te zoeken. :P
Misschien kan een webshop wel bepalen waar iets naartoe moet, maar niet of je het persoonlijk moet langsbrengen of ook mag opsturen?

Zoals eerder al gesteld is: dan zou WebshopX een retouradres in Texel-noord kunnen doorgeven, 'we doen niet aan post' en succes ermee. Da-kan-tog-nie? :D

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
6:230r?
Tenzij de handelaar heeft aangeboden de op basis van de ontbonden overeenkomst geleverde zaken zelf af te halen, kan de consument eerst nakoming vorderen van de in lid 1 bedoelde verbintenis nadat de handelaar de zaken heeft ontvangen of de consument heeft aangetoond dat hij de zaken heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip het eerst valt.
Handelaar is ook verplicht een geografisch adres te melden bij het sluiten van de verkoop.
In het meest bizarre geval kan je dus daarnaartoe zenden.

Verder is het of/of/of,
Tenzij de handelaar heeft aangeboden de op basis van de ontbonden overeenkomst geleverde zaken zelf af te halen, zendt de consument onverwijld en in ieder geval binnen veertien dagen na het uitbrengen van de in artikel 230o lid 3 bedoelde verklaring de door hem ontvangen zaken terug of overhandigt deze aan de handelaar of aan een persoon die door de handelaar is gemachtigd om de zaken in ontvangst te nemen.
De handelaar mag dus best vragen om het af te geven, maar wie dat doet bepaalt degene die de kosten maakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Raymond P op 08-12-2021 12:26 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-07 22:45

ITsEZ

parttime all-rounder

paQ schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:28:
Ik ben naar de KPN winkel gegaan om de spullen daar in te leveren.
Of ik een bon had?
-nope
Een afschrijving?
-nope
orderbevestiging?
-nope

De medewerker kon wel zien dat ik ze had, maar daar stopt het ook verder. Hij kon nieteens zien wat ik er voor betaald had. Na een minuut of 8 zoeken en klikken in systemen kwam het er dan maar op neer wat ik er voor betaald had en dat ging hij terugpinnen.
(In de webshop was het 199 euro, en ik had 59 betaald.)
Ik heb 59 gezegd en dat heb ik retour gekregen.

Best wel een knullige methode als je het mij vraagt.

toon volledige bericht
ACM zegt simpelweg dat je het consumenten niet te moeilijk mag maken, en dat je duidelijke retour instructies moet hebben. Het lijkt me duidelijk dat hun regels niet in overeenstemming zijn daarmee. In het geval van TS is het niet zo'n issue, maar (om het hele scenario maar om te draaien) als je dus op Texel woont mag je naar Alkmaar rijden om je order terug te brengen :X

Vertel consumenten het volgende:
[list]
• Dat ze het product moeten terugsturen binnen 14 dagen nadat ze de koop ongedaan hebben gemaakt. Of dat u het product zelf binnen deze 14 dagen ophaalt. U rekent deze 14 dagen dus niet vanaf de dag dat ze het product hebben besteld of ontvangen!
• Dat ze ook op tijd zijn als het product u pas na afloop van deze 14 dagen bereikt. Bijvoorbeeld doordat u pakketpost pas later krijgt.
• Naar welk adres ze het product moeten sturen.
• Of ze het terugsturen zelf moeten betalen, of dat u dat betaalt.
• Moeten ze zelf het terugsturen betalen? En kan het product niet met de gewone post mee? Dan ook wat het kost om het terug te sturen.
[/list]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Raymond P schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:22:
6:230r?

[...]

Handelaar is ook verplicht een geografisch adres te melden bij het sluiten van de verkoop.
In het meest bizarre geval kan je dus daarnaartoe zenden.
Maar alleen daar al gaat het dus mis.
Geen bevestiging, geen AV, nada. Het enige dat me bekend was, is dat "KPN" me iets ging sturen.
Gewoon, het is onderweg naar het afhaalpunt. (naar huis was niet eens een optie :F )

[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 08-12-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
paQ schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:12:
[...]

Maar alleen daar al gaat het dus mis.
Geen bevestiging, geen AV, nada. Het enige dat me bekend was, is dat "KPN" me iets ging sturen.
Gewoon, het is onderweg naar het afhaalpunt. (naar huis was niet eens een optie :F )
Zelf heb ik momenteel geen KPN en dus geen toegang tot de "mijn KPN" omgeving. Maar je bent ongetwijfeld akkoord gegaan met de voorwaarden tijdens bestellen.

De algemene voorwaarden zijn (makkelijk genoeg) te vinden op hun website, daarin wordt ook een post en bezoekadres vermeld als je het werkelijk niet naar een shop wilt sturen.
Volgens mij heb jij dan aan je wettelijke plicht voldaan.

Dat het geen ideale gang van zaken is lijkt mij wel duidelijk, maar soms is het makkelijker om dat achter je te laten en te focussen op een (snelle) oplossing.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Raymond P schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:46:
[...]

Zelf heb ik momenteel geen KPN en dus geen toegang tot de "mijn KPN" omgeving. Maar je bent ongetwijfeld akkoord gegaan met de voorwaarden tijdens bestellen.

De algemene voorwaarden zijn (makkelijk genoeg) te vinden op hun website, daarin wordt ook een post en bezoekadres vermeld als je het werkelijk niet naar een shop wilt sturen.
Volgens mij heb jij dan aan je wettelijke plicht voldaan.

Dat het geen ideale gang van zaken is lijkt mij wel duidelijk, maar soms is het makkelijker om dat achter je te laten en te focussen op een (snelle) oplossing.
nee hoor, ik heb de hele rambam opnieuw doorlopen, en tegen de tijd dat je aan het eind van de " wifimanager" bent, zeggen ze: goh misschien moet jij dit of dit bestellen.

Nou, doe maar, klik
- OK, verzonden!
:/

Geen enkele verwijzing naar (algemene) voorwaarden oid.

Het enige wat je kan vinden (maar dan moet je niet de wifimanager starten) is het kopje Alle voorwaarden.
Als je daar doorklikt zie je bij online bestellen en retourneren staan:
Na ontbinden heeft u 14 dagen om het product te retourneren.
Instructies voor het retourneren ontvangt u in de verpakking van het product.
Nou, ook dat was niet het geval.

[ Voor 19% gewijzigd door paQ op 08-12-2021 16:10 ]

Pagina: 1