[pw] Discussies & Vragen verbergen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-05 21:12
pricewatch: HP Back to Front Airflow Fan Tray

Als ik klik op 'discussies & Vragen' krijg ik 'Helaas, er zijn geen forumtopics waarvoor je rechten hebt.'
Misschien om de knop dan te verbergen of de tekst er van grijs te maken, zoals de 'vraag & aanbod' knop en 'review' knop als er geen advertenties/reviews zijn.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem daarbij is dat we dan altijd met jouw rechtenset moeten checken of er wel topics zijn, wat de performance van de andere pagina's waar deze tab getoond wordt niet ten goede komt.

Feit is namelijk dat er wel een topic is gekoppelt aan dit product, maar deze staat in de trashcan... Wat ik dus wel kan doen is dat topic ontkoppelen zodat je alsnog het gewenste effect krijgt ;)

edit: blijkbaar wordt dat niet meteen helemaal goed verwerkt in de engine :(

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 29-11-2021 08:03 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-05 21:12
@crisp Of draai het om - alleen bij admin/crew rechtensets checken of er topics zijn die in de trashcan liggen. Losse topics gaan ontkoppelen lijkt me niet de bedoeling.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09

crisp

Devver

Pixelated

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:52:
@crisp Of draai het om - alleen bij admin/crew rechtensets checken of er topics zijn die in de trashcan liggen. Losse topics gaan ontkoppelen lijkt me niet de bedoeling.
Nee, omdraaien is technisch helaas niet mogelijk. Feit is dat we enkel op globaal niveau een indicatie hebben 'er zijn wel/geen forum-koppelingen voor dit product' maar zonder enige context.

Intentionally left blank