WAt gaat de nieuwe generatie spellen v/d pc eisen?

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:27
Heey,

Ik zit hier met een probleempje,
Heb een atlhon 700 (256 mb intern) met een tnt 2 kaartje erin, maar nu wou ik weer eens gaan upgraden. Ik dacht dat een nieuwe videokaart goed genoeg was, alleen nu ik in de winkel een paar spellen zag staan die al een 700 mhz pc vragen begin ik me af te vragen of ik wel klaar ben voor de nieuwe generatie spellen met alleen een nieuwe videokaart.

Daarom wou ik graag weten wat de nieuwe generatie spellen van je pc gaat vragen, zodat ik weet of ik nog ff moet doorsparen of alleen maar een nieuwe videokaart moet kopen...

Verwijderd

mhztjes zeggen lang niet alles. een goede videokaart is imho ook zeker wel belangrijk. en als je naar mijn specs kijkt, dan weet je denk ik al wel wat als eerste aan de beurt is voor vervanging.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:59
Die Athlon 700 gaat nog wel een half jaartje mee hoor, hangt beetje van je budget af wat je er nu in moet doen...
Een Geforce 2 GTS / Pro heb je voor onder de fl 400.
Dan kun je makkelijk een half jaar vooruit (of langer) en dan nog eens groot upgraden..

• koentjuh
Aha... Dan gaat ik voor een nieuwe videokaart, leek mezelf nl ook het beste idee. Kan ik er weer ff tegen aan :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

AMDFreak

Intel is zo..

nieuw videokaartje
je athlon overclocken naar 800 :) dan is ie zeker genoeg

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Nieuwe videokaart met T&L kopen en je proc upgraden wanneer het niet meer anders kan. Met een nieuwe videokaart en 256 Mb intern kan je voorlopig nog wel meekomen.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 16:24 schreef /TheDuke\ het volgende:
Nieuwe videokaart met T&L kopen en je proc upgraden wanneer het niet meer anders kan. Met een nieuwe videokaart en 256 Mb intern kan je voorlopig nog wel meekomen.
Ondersteunt de GeForce II MX T&L trouwes ook?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:25 schreef tHa_KiLLa het volgende:

[..]

Ja hoor.

• koentjuh
Ben ff wezen rond kijken en denk dat ik de Leadtek Geforce 2 GTS Pro voor 349,- ga kopen. Die is toch wel aardig goed op dit moment?

Oja, mijn 700 is al overgeklokt. Is eigenlijk een 600 maar het moederbord wil nie verder :(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb nu een:
Celeron 333 @ 416
GeForce 2 MX
320 mb SDRAM

Ik ga er een Celeron 850 inprikken en die op 1054 zetten.

Ook een soort tussen-upgrade dus. Ik zou zeggen, rek de levensduur van je PC zo lang mogelijk... 700 mhz upgraden is inderdaad onzin. Ruilen? :P Met een nieuwe videokaart is het nog altijd een goed systeem.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

WAt gaat de nieuwe generatie spellen v/d pc eisen?
WAt gaan de nieuwe generatie spellen v/d speler eisen?
- snelle pc (lees hierboven)
- snelle internet connectie
- RSI
- genetisch gemanipuleerde hersenen inclusief krankzinnigheid voor oplossen bepaalde quests...
- veel vrije tijd
- goed gevulde bankrekening

:)

Helaas heeft Infinitive nix van bovenstaande

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 16:25 schreef tHa_KiLLa het volgende:

[..]

Jazeker, alleen op een heel andere manier als de nog uit te komen spellen (lees: Unreal 2) gebruik van gaat maken. Voor zover ik weet is de GeForce 3 de enige (of de Radion2 toevallig ook?) die die andere technologie gebruikt...

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Voor Unreal II heb je een GeForce of hoger nodig. Stond pas in een interview.

Verwijderd

5 gig voor minimal install
50 voor normal install
150 for full install(complate all 4 dvd's)

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 17:36 schreef lnfinitive het volgende:

WAt gaan de nieuwe generatie spellen v/d speler eisen?
- snelle pc (lees hierboven)
- snelle internet connectie
- RSI
- genetisch gemanipuleerde hersenen inclusief krankzinnigheid voor oplossen bepaalde quests...
- veel vrije tijd
- goed gevulde bankrekening

Helaas heeft Infinitive nix van bovenstaande
hehe..had je dan graag RSI gehad :?

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 18:00 schreef DrWoetR het volgende:

Jazeker, alleen op een heel andere manier als de nog uit te komen spellen (lees: Unreal 2) gebruik van gaat maken. Voor zover ik weet is de GeForce 3 de enige (of de Radion2 toevallig ook?) die die andere technologie gebruikt...
Klopt niet helemaal. Een GeForce2(MX) heeft gewoon T&L. Wat jij bedoelt is denk ik de vertex en pixel shader. Die features heeft alleen de GeForce3 op dit moment.
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:13 schreef /TheDuke\ het volgende:
Voor Unreal II heb je een GeForce of hoger nodig. Stond pas in een interview.
Wow...nu heeft iedereen al zo'n ding, laat staan als Unreal2 uitkomt >:)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 23:01
Op donderdag 23 augustus 2001 08:57 schreef kyle2k het volgende:
5 gig voor minimal install
50 voor normal install
150 for full install(complate all 4 dvd's)
150 gig zal nog wel een tijdje duren aangezien de harde schijven op hun laatste beentjes lopen. Met de huidige soort techniek was volgens mij maximaal 180 gig op een 3.5 inch harddiskje mogelijk. Tenzij er natuurlijk iets nieuws wordt gevonden.

Maar in de toekomst zal 1 gigaherz processor en geforce3 wel heel normaal worden.

Verwijderd

euh... is dat et nu al niet??

Verwijderd

wat gaat de pc van de games eisen?
Pagina: 1