Ik wil mijn GPD Win 2 verkopen maar..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• broskiplays
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 02-07-2022
Mijn vraag
Ik zou graag mijn GPD Win 2 willen verkopen alleen het staat niet op Tweakers.

Relevante software en hardware die ik gebruik
-

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb vanochtend gebeld naar UsedProducts en die hebben me verteld om hier een account aan te maken om te vragen of jullie een GPD Win 2 pagina aan kunnen maken zodat ik hem kan verkopen bij Vraag & Aanbod aangezien hij nergens te vinden is op jullie site en het echt een product is voor tech-liefhebbers. Bedankt alvast.

Beste antwoord (via broskiplays op 25-11-2021 11:50)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z19WLZOXldv_cO7hz2YdQ3kD24Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hBuCqOD1D1MoE4l3pub7NEV8.png?f=user_large
Kan je toch gewoon invullen en klaar? Er hoeft geen produkt-pagina te zijn; dat is alleen als je zelf weinig/geen zin hebt om de advertentie goed op te stellen en te voorzien van relevante info.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 13:01
https://tweakers.net/aanbod/nieuw/aanbod/ :?

Je kan prima een advertentie aanmaken die geen koppeling met de Pricewatch heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Je kunt het product gewoon aanbieden op via de V&A. Hoeft niet op Tweakers te staan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z19WLZOXldv_cO7hz2YdQ3kD24Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hBuCqOD1D1MoE4l3pub7NEV8.png?f=user_large
Kan je toch gewoon invullen en klaar? Er hoeft geen produkt-pagina te zijn; dat is alleen als je zelf weinig/geen zin hebt om de advertentie goed op te stellen en te voorzien van relevante info.

• broskiplays
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 02-07-2022
Bedankt voor de snelle reactie, ik ga t meteen doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:20

br00ky

Moderator Harde Waren
@broskiplays, gratis tip: je foto's zijn heel donker en het lijkt alsof dat ding al bom vol staat. Klein kunstje voor een koper natuurlijk, maar ik zou gewoon een clean product willen.

• MAX3400

MAX3400

Ah, en in navolging van @br00ky is het misschien ook interesssant om zelf uit te zoeken (en te vermelden) of garantie wel overdraagbaar is. Omdat het een bedrijf buiten Europa is en het produkt is al meer dan 24 maanden oud, kan ik me zomaar voorstellen dat er geen garantie is voor de nieuwe eigenaar.

Maar, tip dus; ik ken het apparaat wel maar de exacte voorwaarden niet.

Pagina: 1