Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 08:19
Tijdens het zoeken in de aanbiedingen voor black friday kwam ik een erg interessante prijs tegen voor een Poco X3 Pro, met een 5gb Tele2 abonnnement. Bij een 2-jarig abonnement van 12 euro is het toestel gratis. Dat komt uit op 24*12=288 euro in totaal, met een toestel dat los 222 euro kost. Ik heb het idee dat het een fout is. Weer iemand hoe reeel het is dat dit daadwerkelijk geleverd gaat worden, of dat een order als dit simpelweg geannuleerd zal worden?

De combinatie is hier te vinden: https://telefoonabonnemen...t=16404-17485-17494-18603

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:15
gewoon bestellen lijkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Het is wel Tele2 dus wellicht is dat omdat je dan erg beperkt bent in de mogelijkheden?

Een vriend heeft Tele2 ivm een S10lite en dat werkt ook "gewoon minder goed" .
Of dat aan de telefoon, de provider (ze zijn wel echt laaangzaam), of de minder technische gebruiker ligt kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel kan ik zeggen dat Tele2 meer een providers van sadomasochisten is.

26Mbit max en het modem dat is ook best behelpen (vast internet)

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Koos2009 schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:18:
Het is wel Tele2 dus wellicht is dat omdat je dan erg beperkt bent in de mogelijkheden?

Een vriend heeft Tele2 ivm een S10lite en dat werkt ook "gewoon minder goed" .
Of dat aan de telefoon, de provider (ze zijn wel echt laaangzaam), of de minder technische gebruiker ligt kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel kan ik zeggen dat Tele2 meer een providers van sadomasochisten is.

26Mbit max en het modem dat is ook best behelpen (vast internet)
Tele2 is een volle dochter van T-mobile, dat gewoon het beste netwerk van Nederland heeft. Wat Tele2 thuis met de vraag te maken heeft weet ik niet, maar dat lijkt mij ADSL en dus totaal irrelevant.

Voor de TS, als het bereik van T-mobile in jouw omgeving goed is, zou dit een aantrekkelijke deal kunnen zijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Mwa, ik heb Simpel, ook onderdeel van T-Mobile.

Toch heb ik via hem heel vaak mindere kwaliteit van gesprek dan bij andere mensen.

Omdat hij ook Tele2 vast heeft, wat best bagger is anno 2021, leek het me de moeite waard om te vermelden.

Dat, naast het beoogde publiek van hun reclame campagnes dat van "zoveel meer moneys" van de nederlandse loterijen niet overstijgt :X

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita