When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Mooi dat er topic over is.
Geachte redactie, op tweakers zou iedereen echt wel moeten weten wat Meta en Alphabet zijn.
altijd een beetje een brrr als jullie "moederbedrijf Google" of nu Facebook schrijven.
Ik zou het structureel in de titel hebben over Meta en Alphabet en in de inleidende alinea dat "moederbedrijf Google" of "eigenaar van oa Facebook" schrijven.
Geachte redactie, op tweakers zou iedereen echt wel moeten weten wat Meta en Alphabet zijn.
altijd een beetje een brrr als jullie "moederbedrijf Google" of nu Facebook schrijven.
Ik zou het structureel in de titel hebben over Meta en Alphabet en in de inleidende alinea dat "moederbedrijf Google" of "eigenaar van oa Facebook" schrijven.
Bovendien hoef je tweakers echt niet aan het handje te nemen, die weten echt wel wat Meta is. En de redactie vond dat zelf ook.
meta - nieuws: Meta stopt met gezichtsherkenning op Facebook
meta - nieuws: Meta is de nieuwe bedrijfsnaam van Facebook
meta - nieuws: Meta kondigt nieuwe 'metaverse'-ontwikkelingen aan tijdens event
meta - nieuws: Meta onthult prototype van vr-handschoen met haptische feedback
meta - nieuws: Meta gaat op etniciteit, religie en seksualiteit gerichte advertentie...
meta - nieuws: Meta verwijdert meer dan duizend nepaccounts van de Nicaraguaanse ove...
meta - nieuws: Meta houdt vast aan gezichtsherkenning in metaverse ondanks stop op F...
meta - nieuws: 'Meta overweegt fysieke winkels te openen voor VR- en AR-producten'
meta - nieuws: Meta stopt met gezichtsherkenning op Facebook
meta - nieuws: Meta is de nieuwe bedrijfsnaam van Facebook
meta - nieuws: Meta kondigt nieuwe 'metaverse'-ontwikkelingen aan tijdens event
meta - nieuws: Meta onthult prototype van vr-handschoen met haptische feedback
meta - nieuws: Meta gaat op etniciteit, religie en seksualiteit gerichte advertentie...
meta - nieuws: Meta verwijdert meer dan duizend nepaccounts van de Nicaraguaanse ove...
meta - nieuws: Meta houdt vast aan gezichtsherkenning in metaverse ondanks stop op F...
meta - nieuws: 'Meta overweegt fysieke winkels te openen voor VR- en AR-producten'
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
@Xtuv heb je dit topic gemist, of heb je besloten om er simpelweg niet op te reageren?
Julian is op een welverdiende vakantie maar ik kan zijn honneurs wel waarnemen. Ik ken de bedrijfsstructuur van Facebook Meta niet precies (misschien is Oculus of een of andere advertentieafdeling wel een losstaande Inc. of zo), dus ik weet niet zeker of we het 'moederbedrijf' kunnen noemen of niet. Ik heb er voor de zekerheid maar gewoon Meta van gemaakt - zoals @mOrPhie ook zegt, inmiddels lijkt de term iig hier genoeg ingeburgerd.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Ah dan was dat wellicht zijn laatste nieuwspost gezien ik binnen een uur mijn topic aanmaakte. Wens hem in ieder geval een fijne vakantie danTijsZonderH schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:42:
Julian is op een welverdiende vakantie maar ik kan zijn honneurs wel waarnemen. Ik ken de bedrijfsstructuur van Facebook Meta niet precies (misschien is Oculus of een of andere advertentieafdeling wel een losstaande Inc. of zo), dus ik weet niet zeker of we het 'moederbedrijf' kunnen noemen of niet. Ik heb er voor de zekerheid maar gewoon Meta van gemaakt - zoals @mOrPhie ook zegt, inmiddels lijkt de term iig hier genoeg ingeburgerd.
Indien je meer wilt weten over de structuur, Wikipedia legt het vrij goed uit: Wikipedia: Meta Platforms
Pagina: 1