Goedemiddag,
Er wordt bij ons gewerkt met WORD sjablonen die aangemaakt worden vanuit third party software.
Bij de pagina instellingen van deze documenten staat ingesteld dat de papier lade automatisch geselecteerd moet worden.
Dit kunnen we niet wijzigen aangezien dit over third party software gaat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XuxpbI2I6YWptOb300F9bVEY.jpg?f=user_large)
Overal heb ik lade 2 als standaard ingesteld.
(Lade 2 wordt gebruikt omdat deze meer capaciteit heeft en werkt met een lade. Lade 1 zit op een vervelende plaats)
Printer Config:
:fill(white):strip_exif()/f/image/1a4239CkHEvzi4L22tZhdTZS.png?f=user_large)
Printer drive config:
:fill(white):strip_exif()/f/image/RzaxRYNrEyUK5e3y13iGtf9K.png?f=user_large)
Maar toch blijft hij van lade 1 afdrukken als er gekozen wordt voor "lade automatisch selecteren".
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Product: HP PageWide Pro 477dw Multi Function Printer
Operating System: Microsoft Windows 10 (64-Bit)
-
Ik heb deze vraag ookal gesteld bij HP zelf maar hier krijg ik helaas geen reactie.
Er wordt bij ons gewerkt met WORD sjablonen die aangemaakt worden vanuit third party software.
Bij de pagina instellingen van deze documenten staat ingesteld dat de papier lade automatisch geselecteerd moet worden.
Dit kunnen we niet wijzigen aangezien dit over third party software gaat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XuxpbI2I6YWptOb300F9bVEY.jpg?f=user_large)
Overal heb ik lade 2 als standaard ingesteld.
(Lade 2 wordt gebruikt omdat deze meer capaciteit heeft en werkt met een lade. Lade 1 zit op een vervelende plaats)
Printer Config:
:fill(white):strip_exif()/f/image/1a4239CkHEvzi4L22tZhdTZS.png?f=user_large)
Printer drive config:
:fill(white):strip_exif()/f/image/RzaxRYNrEyUK5e3y13iGtf9K.png?f=user_large)
Maar toch blijft hij van lade 1 afdrukken als er gekozen wordt voor "lade automatisch selecteren".
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Product: HP PageWide Pro 477dw Multi Function Printer
Operating System: Microsoft Windows 10 (64-Bit)
-
Ik heb deze vraag ookal gesteld bij HP zelf maar hier krijg ik helaas geen reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door Chris-1992 op 24-11-2021 10:18 ]