Messenger geeft notificatie niet bestaand nieuw bericht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09-07-2023
Hallo,

In mijn Messenger en in Facebook zie ik steeds en notificatie van een nieuw bericht in Messenger staan, maar ik kan nergens een nieuw bericht vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vj_HKq395_B18UV_TLPNiRFD9pM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dqgSRL5chrfephXnlkoGzRaG.jpg?f=user_large
In de berichten lijst heb ik elk bericht al geopend en ook in berichtverzoeken gecheckt, maar daar staat ook niets.

Heeft er nog iemand suggesties, eventueel om dit te resetten?

Grtz, Bart

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
Update:

Heb zojuist geconstateerd dat in mijn Facebook op de laptop, de melding van een nieuw bericht is verdwenen,
terwijl op mijn iPhone, de melding nog getoond wordt (ook na opnieuw inschakelen iPhone) in Facebook. In Messenger ook niet meer...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zyqfDp9cJuMEPOD5kFKQUYDlOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hy7lU19g5axypgsdaceh64Qo.jpg?f=user_large

Als ik mijn profiel afmeld in FB op mijn iPhone en daarna weer aanmeld, wordt de "nieuw bericht" notificatie nog steeds getoond...

[ Voor 12% gewijzigd door barth_nl op 24-11-2021 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:44
Verwijder de cache en andere gegevens van de messenger app eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Telefoon al opnieuw opgestart?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 16:31

Dommel

Professioneel Software Sloper

Kijk eens bij je berichtverzoeken, misschien heeft iemand die niet in je contactenlijst staat je een bericht willen sturen :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
Messje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 05:32:
Verwijder de cache en andere gegevens van de messenger app eens
Goeie suggestie.

Echter... heb nu Messenger verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen verschil.
Ook Facebook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen verschil.

[ Voor 34% gewijzigd door barth_nl op 24-11-2021 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
Yep. Geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
Dommel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:50:
Kijk eens bij je berichtverzoeken, misschien heeft iemand die niet in je contactenlijst staat je een bericht willen sturen :)
Helaas, Berichtenverzoeken is leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Pro-tip: maak je niet druk om zo'n notificatie.
Je hebt nu ruim 12 uur (en een stuk nachtrust) zitten in een bericht dat je niet kan (hebt kunnen) lezen. Gewoon negeren lijkt me een stuk rustiger. Als het belangrijk is, komt er vast een reminder. Als het spam is, of door de verzender verwijderd (Kan dat? Ik maak al jaren geen gebruik meer van FB) dan is de sop de kool niet waard.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
Jester-NL schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:06:
Pro-tip: maak je niet druk om zo'n notificatie.
Je hebt nu ruim 12 uur (en een stuk nachtrust) zitten in een bericht dat je niet kan (hebt kunnen) lezen. Gewoon negeren lijkt me een stuk rustiger. Als het belangrijk is, komt er vast een reminder. Als het spam is, of door de verzender verwijderd (Kan dat? Ik maak al jaren geen gebruik meer van FB) dan is de sop de kool niet waard.
OK Jester, ik begrijp wat je schrijft. Ik vind het alleen niet handig dat ik me nu telkens moet afvragen "heb ik een nieuw bericht of is dit die onzichtbare?". Ik heb m'n apps graag "clean".
Jammer ook dat er geen Messenger helpdesk is...

[ Voor 3% gewijzigd door barth_nl op 24-11-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heeft Facebook nog steeds een tweede verborgen inbox? Mogelijk dat daar een nieuw bericht in staat.

https://www.lifewire.com/...facebook-messages-4685616

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• barth_nl
Raven schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:42:
Heeft Facebook nog steeds een tweede verborgen inbox? Mogelijk dat daar een nieuw bericht in staat.

https://www.lifewire.com/...facebook-messages-4685616
Helaas, heb op iPhone en op Laptop gecontroleerd, maar er zijn geen berichverzoeken, ook spam is leeg.
Op iPhone wordt nog wel een nieuw bericht aangegeven, maar op Laptop niet (zelfde Facebook en Messenger account). heb Messenger en Facebook al verwijderd van iPhone en opnieuw geïnstalleerd - geen resultaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is meer een technisch issue, wat mijn inziens beter past in CSA (de afweging of hij nog naar Apple Talk kan gaan kunnen zij beter toelichten).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barth_nl
Outerspace schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:25:
Dit is meer een technisch issue, wat mijn inziens beter past in CSA (de afweging of hij nog naar Apple Talk kan gaan kunnen zij beter toelichten).
Ik moest even nadenken over je antwoord, maar zit ik niet al in SCA?!
Pagina: 1