PC met S/PDIF naar Pioneer VSX-D510 - geen surround

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lammert_grunn
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13-06-2022
Mijn vraag
...

Ik heb mijn versterker ( Pioneer vsx d510) aangesloten op mijn pc via spdif. Nou heb ik alleen geen surround sound. Ik ben totaal niet bekent in de audio wereld en snap er dus ook niks van hoe kan ik mijn versterker op dts digital krijgen zodat ik surround sound heb
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb de dts decoder al geprobeerd op mijn pc en heb er ook al een andere geluidskaart ingedrukt , ook heb ik al 3 avonden de gebruiksaanwijzing doorgelezen

Wie o wie weet wat ik kan doen om dit voor elkaar te krijgen?

Heb ook wat foto's toegevoegd van wat ik nu heb.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lammert_grunn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sjr-uhcM0QXYDI7h9E076-mDMfI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6SJIur7qLLeYPnFhm1rUbvn4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGdAAEOsFWkmMq2slLJ7jRX7bW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bZa8UgMuxNMd9WKy3ToPG5VZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lammert_grunn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOnd26dXWh12rZJtZdZ14kGR4rU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfMIrmUMTbUn5TvwnhNqlDNF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:24
Hoe heb je wat aangesloten?
Dus kabels van en naar. Want aan de foto's heb ik niet perse een idee hoe het nu in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:59
Je hebt dus alleen een "stereo" hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 14:51

Jag

Lammert_grunn schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:32:
Mijn vraag
...

Ik heb mijn versterker ( Pioneer vsx d510) aangesloten op mijn pc via spdif. Nou heb ik alleen geen surround sound. Ik ben totaal niet bekent in de audio wereld en snap er dus ook niks van hoe kan ik mijn versterker op dts digital krijgen zodat ik surround sound heb
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb de dts decoder al geprobeerd op mijn pc en heb er ook al een andere geluidskaart ingedrukt , ook heb ik al 3 avonden de gebruiksaanwijzing doorgelezen

Wie o wie weet wat ik kan doen om dit voor elkaar te krijgen?

Heb ook wat foto's toegevoegd van wat ik nu heb.

...
Is het voor films? Je hebt een film nodig met surround track. En dan selecteer je in je media speler dat je wilt bitstreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 11:09

FeaR

In GoT we trust

Lammert_grunn schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:32:
Ik heb de dts decoder al geprobeerd op mijn pc en heb er ook al een andere geluidskaart ingedrukt...
De template is er niet voor niets. Over welke PC en geluidskaart hebben we het hier?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Even voor het totaalplaatje: je hebt wel geluid of helemaal geen geluid?

Jag schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:45:
[...]
Is het voor films? Je hebt een film nodig met surround track. En dan selecteer je in je media speler dat je wilt bitstreamen.
Aanvullend op bovenstaande: is het voor games? Dan heb je een geluidskaart nodig met DTS Connect of Dolby Digital Live om on the fly deze track te genereren.

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 24-11-2021 06:18 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1