Gekoppelde PW producten aanpassen bij topicstart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooieboot
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 24-08-2023
Bij het openen van mijn topic kon ik producten koppelen uit de pricewatch, Nu wil ik, na een product inzending, dit product toevoegen aan het topic zodat deze bovenaan de thread verschijnen, maar ik kan niet vinden hoe dit moet. De knoppen lijken alleen beschikbaar bij het openen van een nieuw topic en niet bij het wijzigen van de startpost?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jij ziet het linkje Koppel onderwerp niet boven jouw topic staan?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Dirk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 00:58:
Jij ziet het linkje Koppel onderwerp niet boven jouw topic staan?
Niet als je mobiel zit AFAIK.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Oh ja, als ik mijn scherm verklein naar de omvang van een mobieltje valt die link inderdaad weg.

Dan krijgt dit topic een schop zodat de devvers erover na kunnen denken. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooieboot
Sorry is vanaf mobiel, maar op mobiel zijn de gelinkte pricewatch producten zelf ook niet boven de startpost aanwezig als lezer valt mij nu op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

mooieboot schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:44:
Sorry is vanaf mobiel, maar op mobiel zijn de gelinkte pricewatch producten zelf ook niet boven de startpost aanwezig als lezer valt mij nu op
Als het goed is heb je wel een balk "Onderwerpen" waar je op kunt klikken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/px9pdpVUOj6xVCztOX5wEj51kXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7woQjqCIlXnhJghv0HJjroPT.jpg?f=fotoalbum_large

Maar het zou kunnen dat het een stukje customcss is

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooieboot
Die heb ik, dan zie ik de gekoppelde producten. Ik kan ze echter niet wijzigen.
Pagina: 1