Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry schippers
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-04-2024
Mijn vraag
...mijn opslag van mijn oppo Reno 2z is nagenoeg vol.. maar ik heb er haast nix opstaan aan bestanden, wat nu?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...android
ColorOS

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... foto's verwijderen cc cleaner, met zeer weinig resultaat: opslag is nog steeds voor 115fb van de 128 voll

Wat ik niet ga doen...
Tekefoonreset

Beste antwoord (via rens-br op 24-11-2021 13:11)

• henry schippers
Inmiddels is het probleem opgelost:
Gisterenavond had ik de opslag geleegd, maar gaf mijn telefoon aan dat ie nog vol zat. Vanochtend kijk ik in bestandsbeheer, en zag dat er nu 23gb van de 128gb gebruikt was: blijkbaar moest het systeem de verandering nog even doorvoeren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.guidingtech.c...d-large-files-on-android/ ?

Geen idee; bijna elk Android-device heeft ergens in Settings een optie over Storage en daar kan je dan vaak ook verder klikken en zien dat (bijvoorbeeld) je OS 21GB in beslag neemt, je Chrome 3GB aan temporary files en je Whatsapp 9GB aan images/video.

Maar als je zeker weet dat er niks op staat of er is weinig / niets belangrijk, zou je ook eens een factory reset kunnen doen. Hiermee begin je dus alsof de telefoon zo uit de doos komt; moet je alleen even je accounts en apps weer instellen op de telefoon.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• henry schippers
Inmiddels is het probleem opgelost:
Gisterenavond had ik de opslag geleegd, maar gaf mijn telefoon aan dat ie nog vol zat. Vanochtend kijk ik in bestandsbeheer, en zag dat er nu 23gb van de 128gb gebruikt was: blijkbaar moest het systeem de verandering nog even doorvoeren