Ik zoek een moederbord AM4 (B550 of X570)
Ik wil een gamepc voor mijn zoon in elkaar zetten. Hij vind bijvoorbeeld RGB wel leuk op een moederboard. Ik zoek dus een B550 of x570 met een lichte voorkeur voor de x570. Ik wil eigenlijk wel een mogelijkheid voor USB C front. Ik kan hier echter niet een goed geprijsde variant vinden die dit wel heeft.
Hoe goedkoper hoe beter. Zelf heb ik een pricewatch: MSI MAG X570 Tomahawk WiFi deze is net iets te duur en mist RGB.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor MSI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Uiteindelijk moet het ongeveer zo worden (dit moederbord heeft geen USB C IO paneel mogelijkheid (en deze kast ook niet):
De vraag is moet ik mijn USB C front gewoon skippen en voor de gigabyte elite gaan of hebben jullie een variant gezien die het wel aanbied (ik heb hem nog niet gevonden)?
Ik wil een gamepc voor mijn zoon in elkaar zetten. Hij vind bijvoorbeeld RGB wel leuk op een moederboard. Ik zoek dus een B550 of x570 met een lichte voorkeur voor de x570. Ik wil eigenlijk wel een mogelijkheid voor USB C front. Ik kan hier echter niet een goed geprijsde variant vinden die dit wel heeft.
- WIFI
- USB C front panel mogelijkheid
- RGB leds
Hoe goedkoper hoe beter. Zelf heb ik een pricewatch: MSI MAG X570 Tomahawk WiFi deze is net iets te duur en mist RGB.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor MSI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Uiteindelijk moet het ongeveer zo worden (dit moederbord heeft geen USB C IO paneel mogelijkheid (en deze kast ook niet):
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X570 AORUS ELITE | € 159,99 | € 159,99 |
1 | Behuizingen | LC-Power Gaming 801B - Sera_X | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 69,99 | € 69,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade RGB KF436C16RB1AK2/32 | € 155,90 | € 155,90 |
1 | Voedingen | MSI MPG A750GF | € 89,95 | € 89,95 |
Totaal | € 840,78 |
De vraag is moet ik mijn USB C front gewoon skippen en voor de gigabyte elite gaan of hebben jullie een variant gezien die het wel aanbied (ik heb hem nog niet gevonden)?