Toon posts:

win 2k en spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg morgen de laatse onderdelen van mijn nieuwe pc en ga hem daarmee in elkaar zetten ,ik was van plan win 2k erop tezetten (vanwege stabiliteit enzo) maar hoe zit het me 2k en spellen

heeft hier iemand ervaring mee,zoals bijv 2k met urban terror , UT ,Max payne!! ,tony hawk 2!!!

vooral tony hawk en max.! :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Max Payne doet het bij in ieder geval prima onder Win 2k.. zou nog wel ff searchen, want er zijn al een hoop topics over... Verder denk ik dat dit in WOS hoort, omdat het niet puur om de spellen gaat, maar om de combinatie tussen spellen en Win2k.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

De meeste spellen zullen het goed doen alleen met quake 3 heb ik problemen gehad in de vorm van een hele lage brightness maar dat is opgelost.

Verwijderd

Ik heb nog nooit problemen gehad met spellen op Win2k. Zelfs DukeNukem3d doet het bij mij :) Als je ooit problemen mee hebt moet je gewoon de service pak downloaden en als het goed is moet dan alles weer goed doen. Of wat je ook kan doen is de HD naar FAT32 instellen.. dan hoef je geen zorgen te maken over je spellen.

Succes!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:35
Ik heb ook geen problemen met spellen onder Win2k alleen draaien ze allemaal wat minder. Vb:

Unreal Tournament in Win98: >150 fps
Unreal Tournament in Win2k: ongeveer 70 fps

Half Life in Win98: Constant 100 fps
Half Life in Win2k: Constant 60 fps

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

meeste spellen heb ik geen problemen mee onder w2k, maar tony hawk 2 krijg ik helaas niet aan de praat :( maar daarvoor heb ik ook winme als dualboot erop staan...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 15:39
Windows 2000 draait hier beter als 98 (zal het geheugen managment wezen), UT, Urban Terror, Half-Life en Max Payne draaien zonder problemen. THPS2 weet ik niet, maar ik heb alleen problemen met oude spellen en games van Microsoft (die laten mijn systeem rebooten :?) als Mechcommander 2 en Trainsim.
Wel ff SP2 en de laatste DX, 4in1 en detonator installeren.

edit:
Mijn systeem is wel volledig FAT32, met NTFS had ik vorige keren wel problemen, maar misschien dat het wat anders was, SP2 had ik toen nog niet

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Kijk anders even op http://www.ntcompatible.com
Daar staat wat wel en wat niet werkt onder 2k.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik draai ook win2k en Quake3 & Unreal Tournament draaien zelfs sneller dan onder win98, Max Payne draait ook perfect, dus gewoon doen hoor!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

vreemde vraag maar waarom heeft het filesystem invloed of een game nu wel of niet goed loopt? Het zou toch niet uit mogen maken of die game nou op een NTFS of FAT32 partitie staat?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

het punt bij win2k is RAM als je genoeg ram hebt loopt t als een tiet. minimaal 256 dus

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 15:39
Ik weet niet of het filesystem wat uitmaakt, maar heb het voor de zekerheid maar op FAT32 gelaten, hij hangt toch maar in een thuisnetwerk.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor verschillende dingen over 2k met snelheid

de een zegt dat spellen sneller draaien de ander zegt van niet,maar als ik bijv 2schijven maak

schijf 1 >2k
schijf 2 >Me

alleen dan moet ik elke keer alsik me opstart er een diskette in goooien omdat me geen keuze slaat maken tussen dos/2k/me of kan dat wel makkelijk ?

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 15:06

Muggie

8 pm

Hmmm, W2k en spellen.

Unreal Tournament doet ut niet bij mij maar dat komt waarschijnlijk door de drivers van me videokaart (kutondersteuning van Ati helpt ook wel jah :() Black&White werkt nie helemaal lekker, maar das op iedere peecee zowat volgens mij en Fifa 2000 doet het gewoon helemaal niet.

Verder kan ik wel lekker Mortal Kombat 1 spelen :P
Verder alles eigenlijk wel, inclusief alle ouwe Sierra Quests :)

PSN: mug_8pm

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:26
Ik krijg alleen Myst3 niet aan de praat (heeft iemand een oplossing, volgens de readme moet het kunnen, maar bij mij lukt het niet, ik ben er ook nog niet hard mee bezig geweest, maar als iemand een kant-en-klare oplossing heeft, hoor ik dat graag). Verder doen alle spellen het prima onder win2k
Pagina: 1