Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het grootste ding zal gamen zijn met wat amateur 3d werk(blender/3ds max etc) ernaast.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Min de onderdelen die ik heb kijk ik niet zo heel erg nauw, tussen de 500-700 lijkt me mooi voor de overgebleven onderdelen maar er zit een beetje speling in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, als het geheugen maar op de QVL staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk herrie.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Beetje de laatste check, het kan nooit kwaad om een extra set ogen over de lijst te laten. Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien of iets dat beter kan waar ik nog niet aan heb gedacht.
Mijn hoofdpunten van zelf kritiek zijn de PSU(misschien wat verouderd?) en het geheugen(3600mhz het extra geld waard? Moeilijk te vinden op de QVL lijst van mijn gekozen moederbord)
De overige componenten die ik op dit moment op een wenslijst heb staan waar ik graag eventueel wat feedback over wil gebaseerd op het "Wat verwacht je van ons?" kopje.
Het grootste ding zal gamen zijn met wat amateur 3d werk(blender/3ds max etc) ernaast.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Min de onderdelen die ik heb kijk ik niet zo heel erg nauw, tussen de 500-700 lijkt me mooi voor de overgebleven onderdelen maar er zit een beetje speling in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650i | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 78,99 | € 78,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 75,- | € 75,- |
| Totaal | € 577,89 | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, als het geheugen maar op de QVL staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk herrie.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Beetje de laatste check, het kan nooit kwaad om een extra set ogen over de lijst te laten. Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien of iets dat beter kan waar ik nog niet aan heb gedacht.
Mijn hoofdpunten van zelf kritiek zijn de PSU(misschien wat verouderd?) en het geheugen(3600mhz het extra geld waard? Moeilijk te vinden op de QVL lijst van mijn gekozen moederbord)
De overige componenten die ik op dit moment op een wenslijst heb staan waar ik graag eventueel wat feedback over wil gebaseerd op het "Wat verwacht je van ons?" kopje.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS PRO V2 | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Dark Tempered Glass | € 132,25 | € 132,25 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 69,99 | € 69,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 129,90 | € 129,90 |
| Totaal | € 461,14 | |||