Mijn SB 2 ga ik verkopen. Ik wil dus een verse installatie. Ik heb eerst 'reset my PC' gedaan met opdracht alle files te wissen. Dat gaf een foutmelding dat niet alle bestanden gewist zijn. Er is wel een nieuwe Win 10 installatie maar veel disk space is nog vol. Als ik nu zoek bij users zie ik nog mijn oude folder. Handmatig wissen vanuit Windows lukt niet omdat ik 'system' access moet geven.
Nu wil ik een clean install van USB doen. Ik heb een recovery drive gemaakt en boot van USB aangezet in UEFI. Wanneer ik op het blauwe scherm kom en installatie van USB kies start de PC weer op maar komt ie elke keer weer in zelfde schermen met de opties: de daadwerkelijke installatie start niet.
Vroeger was het weleens dat je boot van USB 1x moest gebruiken en daarna uit moet zetten. Dat heb ik ook geprobeerd: boot naar recovery scherm > optie boot van USB (snel boot volgorde veranderen in UEFI) maar toch weer in het recovery keuze menu. Wat doe ik fout?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro
Surface Book 2
Nu wil ik een clean install van USB doen. Ik heb een recovery drive gemaakt en boot van USB aangezet in UEFI. Wanneer ik op het blauwe scherm kom en installatie van USB kies start de PC weer op maar komt ie elke keer weer in zelfde schermen met de opties: de daadwerkelijke installatie start niet.
Vroeger was het weleens dat je boot van USB 1x moest gebruiken en daarna uit moet zetten. Dat heb ik ook geprobeerd: boot naar recovery scherm > optie boot van USB (snel boot volgorde veranderen in UEFI) maar toch weer in het recovery keuze menu. Wat doe ik fout?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro
Surface Book 2
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.