Ik zoek een?
Android apparaat, goed scherm, snel, niet te groot (liefst kleiner dan of 6,5 inch)
Wat is je budget?
€150-220. Mogelijk om tweeopties te geven van: rond €180 en €200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/video te bekijken, mails, berichten. Foto maken, best met een goede kwaliteit
Wat heb je zelf al gevonden?
Allemaal bij coolblue:
Samsung Galaxy A12 128GB voor €170.
Xiaomi Poco X3 Pro 128 GB ook voor €170
OPPO A53s 128GB voor €187
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb vernomen dat er advertenties op Xiaomi telefoons zitten en dat hun OS niet fijn is.. Is dit ook het geval bij Oppo? Liefst 'zo' stock mogelijk Android, tenzij je de advertenties en trackers kan uitzetten.
Reden voor twee opties rond prijs is omdat mijn ouders ook een nieuwe nodig hebben. Ik dacht dat de A12 wel oké zou zijn, maar ik betwijfel de snelheid en het scherm.
Android apparaat, goed scherm, snel, niet te groot (liefst kleiner dan of 6,5 inch)
Wat is je budget?
€150-220. Mogelijk om tweeopties te geven van: rond €180 en €200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/video te bekijken, mails, berichten. Foto maken, best met een goede kwaliteit
Wat heb je zelf al gevonden?
Allemaal bij coolblue:
Samsung Galaxy A12 128GB voor €170.
Xiaomi Poco X3 Pro 128 GB ook voor €170
OPPO A53s 128GB voor €187
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb vernomen dat er advertenties op Xiaomi telefoons zitten en dat hun OS niet fijn is.. Is dit ook het geval bij Oppo? Liefst 'zo' stock mogelijk Android, tenzij je de advertenties en trackers kan uitzetten.
Reden voor twee opties rond prijs is omdat mijn ouders ook een nieuwe nodig hebben. Ik dacht dat de A12 wel oké zou zijn, maar ik betwijfel de snelheid en het scherm.